Néhány kerületi önkormányzat egyáltalán nem kap pénzt a Centrum Parkolórendszer Kft.-től, sőt, a helyhatóságoknak kell fizetniük a cég számára. Ez azokon a helyeken fordul elő, ahol a parkolóhelyek kihasználtsága nem éri el a huszonöt százalékot – derül ki az Index írásából. A szerződés kiköti, hogy a lakossági és intézményi ingyenes parkolási engedélyeket forgalomkiesésként könyvelik, a Centrum pedig ezért egy kalkulált összeget levon a kerület számára fizetendő díjból.
Több esetben előfordult, hogy a levont összeg meghaladta az önkormányzat számára fizetendő díjat. Az írás szerint a Centrum Kft. éves bevétele megközelíti a hárommilliárd forintot, amelynek csak töredékét juttatja vissza a kerületi önkormányzatok számára. A legtöbb pénzt a VI. kerület kapja, évente mintegy 200 millió forinthoz jut a parkolóhelyek üzemeltetéséből. A VII. kerület százmillió forintot kap, de van olyan városrész, amelynek bevétele alig 25 millió forint.
Kupper András, a Centrum Kft. többségi tulajdonosa – aki a Fidesz fővárosi frakcióvezetőjének nagybátyja – az Index kérdésére közölte: a 25 százalékos kihasználtsági szinttel a cég azt próbálja meg kivédeni, hogy a kerületek által adott kedvezmények lehetetlenné tegyék a cég befektetésének megtérülését. Kupper szerint a XI. és az I. kerület több részében is felesleges volt a parkolózóna kijelölése, mert azokon a részeken egyáltalán nincs fizetős forgalom. A cégtulajdonos szerint így fordulhatott elő, hogy a városrészeknek kellett fizetniük.
A cég egyébként a Világgazdaság szerint 2003-ban mintegy 2,8 milliárdos forgalmat bonyolított, bár ebbe nem csak a közterületi parkolás bevétele van benne. A becslések szerint a ki nem fizetett parkolási díjak miatt a cég kinnlevősége is közelíti ezt az összeget.
Budapest első, 1996-ban létrejött parkolási cége a Belvárosban üzemelő Fővárosi Közterületi Parkolási Társulás, amely az V. kerületi és a fővárosi önkormányzat tulajdona, s nem gazdasági társasági formában, hanem önkormányzati szervként működik. A főváros, illetve a IX. és a XIII. kerületi önkormányzat tulajdona – s ezekben a városrészekben üzemel – a Budapesti Önkormányzati Parkolási Kft. Az anomáliákat mutatja, hogy három cég évek óta nem tud megegyezni például az egységes parkolókártyák bevezetésének feltételeiről. Kerületenként mások a kedvezmények is. A főváros évek óta ígéri a parkolási rendelet gyökeres átalakítását, de ez mindmáig késik.

Megkötözve, fej nélkül hevertek az áldozatok - döbbenetes leleteket találtak a magyar régészek