Első ránézésre nem hazudtolta meg a helikopterezési ügyében egyszer már hazugságon kapott Rogán Antalt a felesége cége. A Miniszterelnöki Kabinetirodát irányító miniszterről utolsó sztorijai egyikében a Népszabadság írta meg, hogy tavaly októberben helikopterrel utazott egy esküvőre. A tárcavezető először letagadta, hogy – az akkori becslések szerint 1,5-2 millió forintért bérelhető – luxusjárművet vette volna igénybe, majd sikeres üzletasszony nejét emlegette, aki állítólag egy barter- (árucsere) szerződés keretében szerezte az utat.
Rogán-Gaál Cecília cége, a Nakama & Partners Kft. (N&P) a napokban hozta nyilvánosságra 2016-os beszámolóját, egészen pontosan annak kiegészítő mellékletét. Ebben pedig a Magyar Nemzet által megkérdezett szakértők szerint szerepel olyan költségtétel, amire rá lehet húzni a luxusutazást. Más kérdés, hogy Rogánék a teljes éves nyereség nagyjából ötödét verhették el a néhány órás programra, a dokumentum alapján ugyanis az N&P 51,1 millió forintos árbevétel mellett 7,7 milliós adózott nyereséggel zárta az évet.
Az azonban, hogy miből folyt be ez a bő 50 millió, továbbra sem egyértelmű. Természetesen kerestük a céget kérdéseinkkel, lapzártánkig azonban nem érkezett válasz. A tevékenységi körről pedig a korábbi nyilatkozatok és tervek alapján nem könnyű biztosat állítani, a cégnek ráadásul nincs honlapja, és közösségi oldalakon sem aktív.
A társaságot eredetileg nem Rogán-Gaál Cecília alapította, igaz, üzlettársa, a celebvilágban szintén ismert Sarka Kata már 2015 decemberében, a kezdeteknél is a cégben volt. Első tulajdonostársai a Fidesz kedvenc biztonsági cégéből, a Valton Kft.-ből ismert Bessenyei István és egy A Másik Kft. nevű vállalat voltak. Az utóbbi két tag azonban tavaly kiszállt a társaságból, ekkor érkezett helyükre a miniszter felesége.
Joanelli Tamás, aki A Másik Kft. társtulajdonosaként részt vett az alapításban, lapunknak azt mondta: azért hagyta ott az N&P-t, mert a cég az első hónapokban nem indult be. Néhány százezer forintnyi megrendelést ugyan állítólag kapott a vállalat, de érdemben senkinek nem volt ideje foglalkozni azzal, hogy hazai hírességek Facebook-oldalára szervezzen hirdetéseket. Eredetileg ugyanis ezzel a céllal hozták létre a céget.