Bizonytalan ideig felfüggeszti a személyes ügyintézést az E.ON

Forrás: MTI2020. 03. 15. 19:40
VéleményhírlevélJobban mondva - heti véleményhírlevél - ahol a hét kiemelt témáihoz fűzött személyes gondolatok összeérnek, részletek itt.

Ügyfelei és munkatársai egészségének megóvása érdekében valamennyi ügyfélszolgálati irodájában ideiglenesen felfüggeszti a személyes ügyintézést az E.ON, ezzel is hozzájárulva a koronavírus magyarországi terjedésének megakadályozására tett kormányzati lépésekhez.

Az E.ON vasárnap az MTI-hez eljuttatott közleményében azt írta: az ügyfelek hétfőtől a cég digitális platformjain, azaz online, telefonon vagy e-mailben intézhetik ügyeiket. A döntés visszavonásig érvényes.

Az E.ON arra kéri ügyfeleit, hogy lépjenek be, illetve, ha még nem tették, regisztráljanak az online ügyfélszolgálaton.

A hosszabb várakozási idő elkerülése érdekében kérik ügyfeleik együttműködését, hogy a telefonos ügyfélszolgálatot csak sürgős esetben keressék a következő időszakban.

Emlékeztettek arra is, hogy az E.ON már korábban döntött arról, hogy egyetlen lakossági ügyfélnél sem kapcsolja ki tartós számlatartozás miatt az áramot.

A téma legfrissebb hírei

Tovább az összes cikkhez chevron-right

Ne maradjon le a Magyar Nemzet legjobb írásairól, olvassa őket minden nap!

Google News
A legfrissebb hírekért kövess minket az Magyar Nemzet Google News oldalán is!

Címoldalról ajánljuk

Tovább az összes cikkhez chevron-right

Portfóliónk minőségi tartalmat jelent minden olvasó számára. Egyedülálló elérést, országos lefedettséget és változatos megjelenési lehetőséget biztosít. Folyamatosan keressük az új irányokat és fejlődési lehetőségeket. Ez jövőnk záloga.