– Erre a problémára kulturált P+R parkolók és magas színvonalú, versenyképes közösségi közlekedési kapcsolatok jelenthetik a megoldást. Szeretnénk olyan P+R parkolókat, ahol kulturáltan, biztonságosan és másokat nem zavarva parkolhatnak a továbbutazók. Két felújított vasútvonalunk van, és nagyon jól működő elővárosi vasúthálózatot lehetne itt kialakítani. Elképesztő viszont, hogy mennyire nem tudja a jobb kéz, hogy mit csinál a bal, hogy a főváros közlekedési rendszerébe mennyire nehéz integrálni a vasúti szerelvényeket. Jelenleg Budafok-Belváros állomásról a menetidő hét perc Kelenföld és tizenkét perc a Déli pályaudvarig. A MÁV azt mondja, hogy nem szívesen állítja itt meg a vonatokat, mert növekedik a menetidő. Jelenleg ez a szabály akadályozza legjobban a korszerű, kényelmes, gyors elővárosi vasút működtetését. Ráadásul döbbenten hallottam, hogy a főváros uniós pályázati pénzeket adott vissza a közelmúltban, ami P+R parkolók létesítésére elnyert pályázatból maradt meg. Mindezt úgy, hogy mi nem is tudtunk arról, hogy ilyen fejlesztési lehetőség egyáltalán létezik, és azzal adták vissza, hogy nem volt rá igény. Ilyenkor tudok igazán bosszankodni.