A dollármédia gyakran igyekszik úgy beállítani, hogy a magyar ember egyszerű és elég neki alkohol, néhány doboz sör, hogy jól érezze magát. Legutóbb a 444 az augusztus 20-i ünnepség kapcsán készített videót, amelyben rendre olyan embereket szólítottak meg, akik a sör árát emelték ki Magyarország születésnapja kapcsán. A második percnél arról beszélt egy fiatal, hogy az a küldetéstudatuk, hogy az adófizetők pénzéből rúgjanak be. Később igyekeztek negatívan beállítani, hogy a Szent István-nap alkalmából rögzítették az árakat, és az embereket arra akarták rávezetni, hogy ők igazából csak az alkohol miatt jöttek a rendezvényre.
Agymosottak
A 2022-es választások után a baloldali megmondóemberek is nekiestek a magyar társadalomnak, tájékozatlannak, nyomorult ostobának és agymosottnak nevezve több millió szavazót. A Klubrádióban Herskovits Eszter műsorvezető azt mondta: ”[…] hát mi látjuk, mert mi olvasunk híreket, meg nyilván a hallgatóink is, de hát egy átlag fideszes szavazó, vagy mondjuk, aki el van zárva a független médiától, az nem feltétlenül botlik bele ezekbe a hírekbe.”
Kollégája, Para-Kovács Imre gúnyosan azt fejtegette, hogy „ha a nép ilyen intellektuális állapotban van, hogy-hogy nem kapott tíz százalékot a Gődény pártja? Hát ez minimum lett volna. Én legalábbis elvártam volna, hogy akkor azokat is tolják be, ha már a nácikat sikerült.” A döbbenetes kijelentéseket aztán Hardy Mihály szintén a Klubrádióban igyekezett árnyalni, de gyakorlatilag folytatta a választópolgárok alázását. „Jogos a kérdés, hogy akkor az a kétmillió-hétszázezer szavazó, aki most is a Fideszre adta a voksát, ők vajon mind félrevezetett, agymosott emberek lennének? Részben azok, de csak részben!”