Az elmúlt hetekben, hónapokban Magyar Péter intenzív országjárást hajtott végre. Az újdonsült politikus hozzávetőlegesen százhetven településen bukkant fel, tartott beszédet. Arról még nincsenek pontos információk, hogy ez a mindenképpen komoly anyagi, logisztikai hátteret igénylő demonstrációsorozat mennyibe került, de a piaci viszonyokat szem előtt tartva egyértelműen kijelenthető, hogy több száz millió forintról beszélünk. Bár Magyar Péter többször elmondta, hogy nyilvánosságra fogja hozni a vagyonnyilatkozatát, ezt máig nem tette meg. Mellesleg nehezen elképzelhető, hogy a Tisza Párt vezetője a saját pénzéből kampányolna, így ez a dokumentum ebből a szempontból nem is érne sokat.
De vegyük sorra, hogy mi is szükséges egy ilyen hosszú, mozgalmas kampányhoz! A finanszírozók mellett egyrészt szükség van egy bizalmi emberekből álló stábra, amely kijelöli a célállomásokat, a különböző települések adottságait feltérképezve sorvezetőket, felkészítő anyagokat készít, és nem utolsósorban leszervezi a rendezvényeket Magyar Péter számára. Emellett mindenképpen működtetni kell az informatikai hátteret, elő kell teremteni a technikai feltételeket, az áramellátást, valamint gondoskodni kell a rendezvények biztosításáról. Ezenkívül fizetni kell a saját fotóst, videóst, személyi védelmet.

A kisebb településeken a jelenlévők csekélyebb létszáma miatt ez nem is járt komolyabb kihívással, ám a rendezvények mennyisége okán ez sem lehetett elhanyagolható tétel.
A két budapesti – március 15., április 6. –, valamint a debreceni – május 5. – nagygyűlések azonban komoly szervezést igényeltek, és hatalmas volt a költségvonzatuk is.

A technikai háttér biztosításához Magyar Péterék ezekhez az eseményekhez a G-Sound Kft., illetve a Soul Light Kft. szolgáltatásait vették igénybe. Az alaptechnika kiegészítését Debrecenben a Led Box Kft. végezte. Az országjárás során a Tisza Párt-os alakulat rendezvényeit a Partner Security Kft., a Kossuth téri rendezvény esetében pedig a Sheeba Security Kft. biztosította.