Némák maradtak lapunk megkeresésére az Azahriah-t támogató és menedzselő cégek vezetői. Azt kérdeztük tőlük, hogy
mit gondolnak a zenész posztjáról, elhatárolódnak-e a fideszes szavazókat gyalázó mondattól, vagy esetleg egyetértenek vele, illetve azt is meg szerettük volna tudni, hogy továbbra is tervezik támogatni a zenészt, vagy a fentiek fényében változtatnának.
Akiket megkerestünk:
- Igor Prerovsky, a Yettel Magyarország vezérigazgatója,
- Nikos Zois, a Soproni Sör (Heineken Hungária Sörgyárak Zrt.) jelenlegi vezérigazgatója,
- Márkus Gergely, a Mastercard magyarországi igazgatója,
- Juhász András, a Kraftrental ügyvezető igazgatója,
- Rosta Gergely, az Opel (AutoWallis Distribution) magyarországi országigazgatója,
- Mártonffy Zoltán Miklós, a CineSuper Kft. ügyvezető igazgatója,
- Lévai Katalin Judit, a Színfolt film Kft. igazgatója,
- Vidák László, a Tisza cipő tulajdonosa, valamint
- Tóth Gergely, az Azahriah-t menedzselő Supermanagement kiadó tulajdonosa.
Egyelőre egyikük sem válaszolt, amint ez megváltozik, frissítjük cikkünket.

Mint arról lapunk cikkezett, Azahriah egy fideszeseket minősítő szöveget osztott meg, amelyben értelmileg és mentálisan is visszamaradott véglényeknek nevezett több millió magyar polgárt.
Gyönyörűen süt a Nap, mert ő is tudja, hogy már csak az igazán szektás, értelmileg és mentálisan is visszamaradott véglények maradtak, mint Fidesz-szavazók
– fogalmazott Azahriah.

Az előadó hamar rájöhetett, hogy a közönsége jelentős részét vérig sértette, ugyanis törölte a sértő szöveget. Ha a 2024-es EP-választásokat, vagy épp a Voks 2025 kampányt vesszük alapul, több mint kétmillió magyar embert nevezett mentálisan visszamaradottnak.
Tagadás és „no komment” a szponzorok részéről
Többségében nem válaszoltak lapunk kérdéseire vagy tagadták az Azahriah-val való együttműködést azok a vállalatok, amelyek az előadó támogatóiként tűntek fel a koncertjein, illetve a róla készült film plakátján. A Soproni sörmárka, amelyet a Heineken Hungária Sörgyárak Zrt. gyárt, feltűnik mind az előadó koncertplakátján, mind a filmplakátján.
A Soproni honlapján a megadott kapcsolati e-mail-cím is heinekenes, így ezt a vállalatot kerestük meg kérdéseinkkel. Ők egy rövid választ küldtek, melyben azt írták, hogy a Heineken Hungária soha nem állt szponzori kapcsolatban Azahriah-val. Mivel a plakátokon feltüntetett Soproni márka a Heinekenhez tartozik, megkértük a vállalatot, hogy tisztázza ezt az összefüggést, de cikkünk megjelenéséig még nem válaszoltak.
A Yettel azt írta: ők voltak az egyik szponzora a 2024-es „Mi vagyunk Azahriah” című filmnek,
vállalatként azonban nem kívánták kommentálni az előadó személyes nyilatkozatait vagy politikai megnyilvánulásait.
A Yettel politikailag semleges marad, és az emberek összekapcsolására összpontosít – fogalmaztak.