Nem válaszoltak lapunk kérdéseire vagy tagadták az Azahriah-val való együttműködést azok a vállalatok, amelyek az előadó támogatóiként tűntek fel a koncertjein, illetve a róla készült film plakátján. Azt tudakoltuk tőlük, hogy mennyire tartják üzletileg kifizetődőnek, hogy az általuk támogatott előadó a rajongói bázis egy részét magára haragítja, valamint hogy Azahriah véglénynek nevezett fideszes rajongói nem ugyanolyan vásárlók-e, mint az ellenzékiek.

A Soproni sörmárka, amelyet a Heineken Hungária Sörgyárak Zrt. gyárt, feltűnik mind az előadó koncertplakátján, mind a filmplakátján. A Soproni honlapján a megadott kapcsolati e-mail-cím is heinekenes, így ezt a vállalatot kerestük meg kérdéseinkkel.
Ők egy rövid választ küldtek, melyben azt írták, hogy a Heineken Hungária soha nem állt szponzori kapcsolatban Azahriah-val. Mivel a plakátokon feltüntetett Soproni márka a Heinekenhez tartozik, megkértük a vállalatot, hogy tisztázza ezt az összefüggést, de cikkünk megjelenéséig még nem válaszoltak. Amint megérkezik a válaszuk, beszámolunk róla.
Az előadóról szóló film plakátján tűnt fel a Yettel, az Opel és a MasterCard is a szponzorok között.
Mindegyik vállalatot megkerestük, de csupán az Opel ügyfélszolgálatáról kaptunk egy automatikus választ, miszerint minden ügyfél fontos nekik, és amint a megfelelő információ rendelkezésükre áll, azonnal elküldik a válaszukat.
Szintén üzleti kapcsolat áll fenn a Tisza cipő márka és Azahriah között, a vállalat honlapjának tanúsága szerint még most is lehet vásárolni az előadó logójával ellátott tréningfelsőt és mezt, meglehetősen borsos áron. Nekik is elküldtük a kérdéseinket, egyelőre ők sem reagáltak.
Szintén megkerestük Baukó Attila menedzsmentjét, a Supermanagement nevű céget,
amely olyan baloldali-liberális beállítottságú zenekarokat is menedzsel, mint a Fekete Giorgio nevével fémjelzett Carson Coma, Fluor vagy a Wellhello. Eddig a Supermanagement sem méltatta lapunkat arra, hogy a kérdéseinkre válaszoljon.

Frissítés: válaszolt megkeresésünkre a Yettel. Azt írták: „a Yettel volt az egyik szponzora a 2024-es <<Mi vagyunk Azahriah>> című filmnek.
Vállalatként azonban nem kívánjuk kommentálni az előadó személyes nyilatkozatait vagy politikai megnyilvánulásait.
Hiszünk abban, hogy minden egyén számít, és elkötelezettek vagyunk az iránt, hogy minden ügyfelünket egyformán kiszolgáljuk, függetlenül a személyes hátterüktől vagy meggyőződésüktől. A Yettel politikailag semleges marad, és az emberek összekapcsolására összpontosít” – fogalmaztak.