Baukó Attila, vagyis Azahriah egy fideszeseket sértő szöveget osztott meg múlt héten, amelyben értelmileg és mentálisan is visszamaradott véglényeknek nevezte őket. Az előadó aztán hamar rájöhetett, hogy a közönsége jelentős részét is vérig sértette, így törölte a sértő szöveget, és végül kénytelen-kelletlen elnézést kért, még ha csak a maga módján is.

Ha a 2024-es EP-választásokat vesszük alapul, több mint kétmillió magyar embert nevezett mentálisan visszamaradottnak az előadó. Korábban már megkerestük azokat a cégeket, amelyek az előadó támogatóiként tűntek fel a koncertjein, illetve a róla készült film plakátján, hogy fejtsék ki véleményüket a zenész gondolatmenetéről. Válasz híján a cégvezetőknek is írtunk. Most ismét megkerestük azokat a szponzorokat, amelyektől korábban nem kaptunk választ.
Arra voltunk kíváncsiak, hogy
- a cégek mit gondolnak a zenész posztjáról.
- Elhatárolódnak-e fentebb a kijelentésétől? Esetleg egyetértenek vele?
- A továbbiakban tervezik-e támogatni a zenészt

Sem az Azahriah-film plakátján támogatóként feltűnő Opel, sem a cég magyarországi vezetője nem válaszolt lapunk kérdéseire, ebből arra lehet következtetni, hogy számukra nem fontos a kérdés, tehát nekik nem számít kétmilliónál is több potenciális ügyfél mentálisan visszamaradott véglénynek nevezése. Az Opel ügyfélszolgálatáról korábban kaptunk egy automatikus választ, miszerint minden ügyfél fontos nekik, és amint a megfelelő információ rendelkezésükre áll, azonnal elküldik a válaszukat.