LMBTQ-propaganda fővárosi közpénzből

Nem hagyta homoszexuális érzékenyítő propaganda nélkül a fővárosiakat Karácsony Gergely. A főpolgármester egy közpénzből fenntartott podcastcsatornát és az Énbudapestem.hu weboldalt is felhasználta az LMBTQ-propaganda terjesztésére és a gyermekvédelmi törvény elleni hangulatkeltésre. Jav: A Budapest Brand fővárosi imázscég a balliberális mainstream-világot tökéletesen kiszolgálja, eközben a jelek szerint a kötelező feladatait a korábbi évekkel szemben háttérbe helyezik.

2021. 07. 29. 5:45
Karácsony Gergely Fotó: Teknős Miklós
VéleményhírlevélJobban mondva - heti véleményhírlevél - ahol a hét kiemelt témáihoz fűzött személyes gondolatok összeérnek, részletek itt.

„Legyen vége a propagandának” – szólított fel Karácsony Gergely a Pride-on elmondott szónoklatában. Az ominózus mondat azért is érdekes, mert pont a főpolgármester iránymutatására hozták létre a főváros propagandacégét, a Budapest Brand Zrt.-t, amelynek egyik honlapja, az Énbudapestem.hu és a hozzá tartozó Facebook-oldal a múlt hétvégén csak úgy öntötte magából az LMBTQ-tartalmakat.

 

A fővárosi cég egy olyan podcastadást is gyártott, amely az Országgyűlés által egy hónappal ezelőtt megszavazott gyermekvédelmi törvény ellen hangolja a hallgatókat. Bizonygatni próbálják például, hogy miért szükséges melegszervezeteknek az iskolákban a homoszexualitásról felvilágosítást tartani. Mindehhez az első homoszexuális mesekönyvet kiadó Labrisz Leszbikus Egyesület genderkutatójának és egy transzvesztita előadóművésznek a „szakértelmét” használják fel.

Mindemellett arról is győzködték Budapest polgárait, hogy mindenképpen részt kell venniük az LMBTQ-szervezetek által létrehozott melegfelvonuláson. Sőt, programajánló cikkükben azt írták: „Budapest egy elfogadó város, ahol több szórakozóhely jellemzi magát kifejezetten melegbárként, de vannak speciális klubok, szálláshelyek vagy éppen szaunák is, amelyek a melegek kiszolgálására szakosodtak”.

 

A fővárosiak „érzékenyítését” ráadásul közpénzből, vagyis a budapestiek vagyonából végzik Karácsonyék.

Lapunk még márciusban közérdekű adatigénylés révén jutott hozzá a Budapest Brand Zrt. tervezett büdzséjéhez. Az adatokból kiderült, hogy a főváros az imázscégen keresztül erre az évre koncerteket, részvételi programokat, imázsfilmeket és podcastek tömkelegét tervezte be, holott az év elején még a csúcsán volt a koronavírus-járvány. A cég költségvetéséből ezzel szemben arra lehetett következtetni, hogy az előválasztási-kampány időszakára nem sajnálták a fővárosi cégbe önteni a forrásokat, százmilliókat irányoztak elő különböző imázs- és kampányrendezvények megvalósítására.

Mint ismert, a korábbi Budapesti Városarculati Nonprofit Zrt. és Budapesti Fesztivál- és Turisztikai Központ olyan kötelező közfeladatokat láttak el, mint a tavaszi és a karácsonyi vásárok vagy a nemzeti ünnepek megrendezése, illetve Budapest turisztikai attrakcióinak a lebonyolítása és népszerűsítése.

 

A korábbi cégeket azonban összevonták, így alakult meg a Budapest Brand Nonprofit Zrt., amely a korábbi feladatai mellett a városházi politikusok marketing- és közösségi médiamegjelenéseivel is foglalkozik.

Érdemes megemlíteni, hogy a kormány lejáratására szolgáló fővárosi plakátkampány arculatát is a Budapest Brand Nonprofit Zrt. tervezte, de készítettek kisfilmet Karácsony Gergely főpolgármesterré választásának az évfordulójára is. Azt a feladatot viszont, hogy a március 15-i nemzeti ünnepen legyen minden híd és főút fellobogózva, sajnos nem sikerült tökéletesen megvalósítani a Főpolgármesteri Hivatalnak. 

A téma legfrissebb hírei

Tovább az összes cikkhez chevron-right

Ne maradjon le a Magyar Nemzet legjobb írásairól, olvassa őket minden nap!

Címoldalról ajánljuk

Tovább az összes cikkhez chevron-right

Portfóliónk minőségi tartalmat jelent minden olvasó számára. Egyedülálló elérést, országos lefedettséget és változatos megjelenési lehetőséget biztosít. Folyamatosan keressük az új irányokat és fejlődési lehetőségeket. Ez jövőnk záloga.