Az amerikai Kraft Heinz, a világ egyik vezető élelmiszeripari cége – amely talán a ketchupjáról a legismertebb – 12,61 milliárd dollár veszteséggel zárta a tavalyi utolsó negyedévet egy egyszeri tétel, 15,4 milliárd dollár értékleírás miatt. A távirati iroda tegnapi beszámolója értelmében a cég részvényarányos vesztesége 10,34 dollár lett, 2017 utolsó három hónapját nyolcmilliárd dollár, részvényenként 6,52 dollár pluszban zárta az amerikai vállalat. A tavalyi utolsó negyedévben az egyszeri tételek nélküli részvényarányos eredmény 84 cent lett, kisebb a szakértők által várt 90 centnél. Az élelmiszeripari cég mintegy harmadával, 40 centre csökkentette az egy részvényre jutó osztalék összegét.
Magyarország az élmezőnyben van a kibocsátáscsökkentésben
Az idei második negyedévben is Európa legjobbjai közé tartozott Magyarország az üvegházhatású gázok kibocsátáscsökkentésében.