Nem mindig a drága termék a jó

Magyar Nemzet
2019. 05. 27. 14:48
VéleményhírlevélJobban mondva - heti véleményhírlevél - ahol a hét kiemelt témáihoz fűzött személyes gondolatok összeérnek, részletek itt.

Gyermeknap kapcsán 17 gyártó összesen 86, hazai boltokban és web-shopokban kapható autós gyerekülését tesztelték nemzetközi fogyasztóvédőkkel együtt a Tudatos Vásárlók Egyesületének szakértői. Arra voltak kíváncsiak, hogy az ülések mennyire nyújtanak biztonságot a gyerekeknek frontális vagy oldalirányú ütközésnél. Az egyes termékeknél megvizsgálták a főbb szempontokat, azokat a gyerek-üléseket pedig, amelyek több korosztálynak készülnek, kisebb és nagyobb próbababákkal is tesztelték.

Megállapították: habár a tesztelt gyerekülések megfelelnek a hivatalos biztonsági előírásoknak, a fogyasztóvédelmi szervezetek ennél szigorúbb szempontok alapján rangsorolják a termékeket, hogy ezzel is segítsék a vásárlás előtti döntést. A teszten két termék is elbukott, mert úgy tűnt, ütközéskor nagy a veszélye annak, hogy a benne ülő gyerek kiesik és megsérül. Habár ezek közül egyik termék sem kapható magyar nyelvű webáruházakban, ha valaki külföldi webshopból vásárol, érdemes körültekintőnek lennie és utánanéznie, a megvásárolni kívánt ülés nem szerepel-e negatív listán.

Főleg a kezdő szülők hajlamosak túlköltekezni az első gyermek érkezésekor, és sok fölösleges kiadásba bocsátkoznak, bízva abban, hogy a drágább termékek jobbak a babának. Azonban a tudatos vásárlók szerint nem feltétlenül éri meg a drágább ülés, inkább, ha már kiválasztottuk a megvásárolni kívánt árucikket, érdemes megnézni az arról szóló teszteket, vásárlói véleményeket.

A téma legfrissebb hírei

Tovább az összes cikkhez chevron-right

Ne maradjon le a Magyar Nemzet legjobb írásairól, olvassa őket minden nap!

Google News
A legfrissebb hírekért kövess minket az Magyar Nemzet Google News oldalán is!

Címoldalról ajánljuk

Tovább az összes cikkhez chevron-right

Portfóliónk minőségi tartalmat jelent minden olvasó számára. Egyedülálló elérést, országos lefedettséget és változatos megjelenési lehetőséget biztosít. Folyamatosan keressük az új irányokat és fejlődési lehetőségeket. Ez jövőnk záloga.