Továbbra is szerződésszegéssel, kereskedőváltással, számlázással kapcsolatos és műszaki jellegű gondjaik miatt fordulnak a fogyasztók leggyakrabban a Magyar Energetikai és Közmű-szabályozási Hivatalhoz (MEKH). Ugyanakkor előtérbe kerültek a műszaki jellegű panaszok is – olvasható a hatóság 2018. évi országgyűlési beszámolójában. A dokumentumban az áll, hogy folyamatosan gondot okoz a szabálytalan vételezés, emiatt pedig a fogyasztók és a szolgáltatók hosszadalmas csatákba bonyolódnak. A fogyasztók általában azt az intézkedést nehezményezik, amelyet a szolgáltató a szabálytalan vételezés felfedését követően tesz. Emiatt a hivatalt az eljárások felülvizsgálatára kérik az ügyfelek.

Jó hír a vállalkozásoknak, olcsóbbak a hitelek, Európa legjobbja lett a Liszt Ferenc repülőtér
Heti gazdasági összefoglaló.