Befejeződött a szálláshelyek, a vendéglátó egységek, fürdők, különféle szolgáltatók és turisztikai attrakciók regisztrációja az egységes üzenetet képviselő kommunikációs kampányra, amely a lakosságot ösztönzi idehaza eltöltött barangolásokra, mivel a magyar kínálat biztonságos, vagyis vírusvédelmi teljes nyugalommal jár az idei belföldi családi pihenés. A Magyar Turisztikai Ügynökség a szolgáltatók aktív közreműködésével a nyár elejétől kezdi a kampányt. – Kellő körültekintéssel bátran tervezhetünk kirándulást, nyaralást, felfedezhetjük ismét az ország csodáit, hiszen nem telhet el nyár enélkül. Maradjunk az ország határain belül, támogassuk a hazai gazdaságot, a hazai szolgáltatókat, segítsünk újra beindítani a turisztikai szektort! – hívja fel a lakosság figyelmét az ügynökség.
Költségvetés: fenntartható az adósságfinanszírozás
A közvetlenül a lakosságnak értékesített állampapírok növelik a belföldi befektetői bázist.