A Mercedes-Benz rendületlenül folytatja a városi buszok villamosítását: az új 18,13 méteres G csuklós busz ideális a túlterhelt városokban, nagy forgalmú járatokon. Az eCitaro a plug-in töltés mellett áramszedővel is szállítható. Egy másik változatnak pedig érintkezősínje van a rögzített helyzetű áramszedővel történő töltéshez. Ez a két variáció megduplázza az amúgy is magas töltésteljesítményt 300 kW-ig. Az eCitarot a bevált ZF AVE 130 elektromos tengely hajtja, amely a hátsó részben található. A maximális tapadás és a sokoldalú felhasználhatóság érdekében a hosszabb változatok két hajtott tengellyel is szállíthatók. Az elektromotorok a kerékagyak közelében helyezkednek el, és tengelyenként kétszer 125 kW teljesítményt adnak le.
A bankok már kínálják a munkáshitelt, elfogadták a költségvetést
Ez történt a héten a gazdaságban.