A kötöttpálya előrébb tart a digitalizálásban, mint a többi szállítási mód, jól mutatja ezt, hogy szabályozott körülmények között már üzemszerűen működnek vezető nélküli vonatok, míg a közúton vagy a légi közlekedésben ez még odébb van. Létezik azonban egy terület, ahol száz éve nem változott a technológia, ez pedig a vasúti járművek összekapcsolása. A szaknyelvben csatlásnak nevezett eszközt ma is kézzel kell kezelni, méghozzá a rendező pályaudvarokon bizonyos munkafolyamatok során mozgás közben. Ez pedig nemcsak nehéz munka, de balesetveszélyes is. A tehervonatoknál a rakomány célállomása szerint válogatják össze a szerelvényeket, az úgynevezett egyeskocsi fuvarozásnál ez kocsinként egyesével történik: éppen ez adja a többletköltséget, amivel ez a fajta vasúti szolgáltatás jár. Egy olyan automatizált rendszer, amely emberi beavatkozás nélkül kapcsolja össze és szét a járműveket, nemcsak gyorsabb, de olcsóbb és hatékonyabb fuvarozást eredményez, ami fontos az áruk közútról vasútra terelése szempontjából, vagyis a fenntartható szállítás szempontjából is. Éppen ez ad kiemelt jelentőséget a most folyó tesztnek.
Nyolcezer-ötszáz a pörkölt, majdnem kilencezer a kacsa, de a kürtőskalács „csak” négyezer a Vörösmarty téren
Van olcsó menü is 1600 forintért, de azt nem verik nagydobra.