Készülhetnek a cégek, már elérhetők a csökkentett kamatú beruházási hitelek
November elsejétől a Széchenyi-kártya-program beruházási típusú hiteltermékei esetén az ügyfelek által fizetendő éves kamat 3,5 százalékra csökkent.
A korlátozások megtorpanást és visszaesést okoztak az év végi foglalásokban, míg a hosszabbítás el is kaszálta ezt az időszakot, ami jelentős bevételkiesést eredményezett. A karácsony, de főleg a szilveszter ugyanis kiemelt, drágább időszak, amikor már hónapokkal előre lefoglalják a vendégek a szálláshelyeket – jelezte a cég közleménye.
Kiderült, hogy akik terveztek utazást az elmúlt ünnepekre, bátortalanok voltak a foglalásokat illetően, és inkább kivárták, hogy alkalmasak lesznek-e a körülmények. Ráadásul az ajándékozás is megtorpant: míg a korábbi években az utazás mint ajándék nagy népszerűségnek örvendett, idén más a helyzet, kevesebben mertek ilyenre költeni.
A Szállás.hu szerint a felmérés résztvevőinek negyven százaléka beindíthat egy keresleti hullámot a január 11-ig érvényes korlátozásokat követően, a többség ugyanakkor elvárja, hogy kapjon megfelelő tájékoztatást arról, milyen lehetőségei és kötelezettségei vannak az aktuális helyzetben az egészség és a biztonság védelmében.
Egyelőre úgy tűnik, 2021-ben messze az augusztus és a július a legvonzóbb hónapok az utazni vágyók körében, emellett május, szeptember és június népszerű a körükben. A többség az utazást, wellnesst hiányolja, minden második válaszadónak az éttermek, kávézók és egyéb vendéglátó egységek is fontosak. Továbbá 46 százalék jelölte meg a családlátogatást és a 45 százalék a barátokkal való összejárást mint fő motivációk.
A felmérés résztvevőinek 52 százaléka közelebbről érintett a Covid–19 járvány második hullámában. Sokak közvetlen családtagja vagy ismerőse esett át a betegségen, jelentős hányaduk vesztette el munkahelyét vagy került anyagi bizonytalanságba. A válaszadók 75 százaléka rendel ételt alkalomszerűen kedvenc étterméből, ötödük lemondás helyett átteszi szállásfoglalását későbbi időpontra, tizedük ajándékutalványokat vásárol kedvenc szolgáltatóitól – idézi a Turizmus.com.
November elsejétől a Széchenyi-kártya-program beruházási típusú hiteltermékei esetén az ügyfelek által fizetendő éves kamat 3,5 százalékra csökkent.
Az ágazat piacvezetői közé tartozó, barcelonai székhelyű Werfen felvásárolta a medtechnológiai ipar ígéretes magyar startupját, az Omixont.
A Nemzetgazdasági Minisztérium szerint az utóbbi hetekben megnövekedett az ételfutárok tevékenységével kapcsolatos fogyasztóvédelmi hatósághoz érkező panaszok száma.
Szijjártó Péter: Az elmúlt időszakban számos ilyen jellegű beruházáshoz nyújtott támogatást a kormány.
Menczer Tamás: Magyar Péterék nem akarják, hogy mi döntsünk a jövőnkről! - videó
A lángoló levéltár elhamvasztotta a magyarok reményeit is
Csalás történt? Megérkezett a TV2 válasza a Megasztáros botrányra
Megszólalt az elhunyt Forgács Gábor lánya
Megérkezett a TV2 gigabejelentése: világhírű zenész jön a Megasztárba
A magyar Bosch-vezér elárulta, miért nem veszik az elektromos autókat
Távoznia kellett a Diósgyőr sportigazgatójának a Paks elleni győzelem után
Urblík vezérletével fordított a második félidőben a Vasas és már 4. a tabellán
Dombi Tibort a magyar válogatott korábbi szövetségi kapitánya válthatja
Szalai Attila váratlan esélyt kaphat, Dárdai lehet előtte a példa
Ákos zseniálisan tört borsot Magyar Péter orra alá
Már nem lehet kapni klasszikus Sport szeletet, de nem kell lemondani róla + videó
November elsejétől a Széchenyi-kártya-program beruházási típusú hiteltermékei esetén az ügyfelek által fizetendő éves kamat 3,5 százalékra csökkent.
Az ágazat piacvezetői közé tartozó, barcelonai székhelyű Werfen felvásárolta a medtechnológiai ipar ígéretes magyar startupját, az Omixont.
A Nemzetgazdasági Minisztérium szerint az utóbbi hetekben megnövekedett az ételfutárok tevékenységével kapcsolatos fogyasztóvédelmi hatósághoz érkező panaszok száma.
Szijjártó Péter: Az elmúlt időszakban számos ilyen jellegű beruházáshoz nyújtott támogatást a kormány.
Portfóliónk minőségi tartalmat jelent minden olvasó számára. Egyedülálló elérést, országos lefedettséget és változatos megjelenési lehetőséget biztosít. Folyamatosan keressük az új irányokat és fejlődési lehetőségeket. Ez jövőnk záloga.