Szentkirályi Alexandra: Válságálló a magyar turizmus

Már a nyári turistaszezon elején látható, hogy beérett a kormány munkája a hazai turizmus fejlesztésében – fogalmazott Facebook-bejegyzésében a kormányszóvivő.

Forrás: Facebook / Szentkirályi Alexandra2022. 07. 10. 16:10
null
Tihany, 2016. augusztus 20. Gyalogos és kerékpáros turisták nézik a Balaton vízén úszó sportvitorlásokat a tihanyi hegytetõ sétateraszáról. MTVA/Bizományosi: Jászai Csaba *************************** Kedves Felhasználó! Ez a fotó nem a Duna Médiaszolgáltató Zrt./MTI által készített és kiadott fényképfelvétel, így harmadik személy által támasztott bárminemû különösen szerzõi jogi, szomszédos jogi és személyiségi jogi igényért a fotó készítõje közvetlenül maga áll helyt, az MTVA felelõssége e körben kizárt. Fotó: Jászai Csaba
Vélemény hírlevélJobban mondva- heti vélemény hírlevél - ahol a hét kiemelt témáihoz füzött személyes gondolatok összeérnek, részletek itt.

Kiemelte: idén júniusban négymillió vendégéjszakát töltöttek el hazai szálláshelyeken a vendégek, ami duplája a tavalyinak. Az idei számok alapján a magyarok 15 százalékkal, a külföldiek háromszor több vendégéjszakát töltöttek el, mint tavaly.

Mint mindig, úgy idén is a Balaton a legnépszerűbb, de sokan szálltak meg Budapesten, ahogy helyet kapott a listán Mátra—Bükk, Debrecen és térsége, valamint Budapest környéke és Bük–Sárvár is

– húzta alá.

Szentkirályi Alexandra kiemelte: júliusra és augusztusra eddig már 5,5 millió vendégéjszaka-foglalás érkezett be, amelyek száma napról napra dinamikusan emelkedik. A turizmus a magyar gazdaság egyik húzóágazata, Magyarország pedig csak arra vár, hogy felfedezzük.

A Facebook-bejegyzést ITT tekintheti meg.

Borítókép: Szentkirályi Alexandra (Forrás: Facebook/Szentkirályi Alexandra)

A téma legfrissebb hírei

Tovább az összes cikkhez chevron-right

Ne maradjon le a Magyar Nemzet legjobb írásairól, olvassa őket minden nap!

Címoldalról ajánljuk

Tovább az összes cikkhez chevron-right

Portfóliónk minőségi tartalmat jelent minden olvasó számára. Egyedülálló elérést, országos lefedettséget és változatos megjelenési lehetőséget biztosít. Folyamatosan keressük az új irányokat és fejlődési lehetőségeket. Ez jövőnk záloga.