A Nanushka után újabb magyar divatmárkára figyel a szakma, méghozzá a nemzetközi színtéren. A Vouge megkerülhetetlen kortárs márkái között megjelenő Aeron célja, hogy munkáival a hagyományos, magas értéket képviselő egyedi, lényegében kézműves technológiákat vegyítse a modern tervezési technológiákkal, a modern nők igényeinek kiszolgálálásra.
A húsz legfontosabb kortárs divatmárka közé választották a magyar Aeront
A Vogue húsz olyan kortárs divatmárkát sorakoztatott fel összeállításában, amelyeket feltétlenül ismerni, termékeiket pedig viselni kell – írja az Origo. A mérvadó válogatásban ott van az Aeron, a különleges tervezési és gyártási megoldásokkal előállított kötöttáruiról, bőrdarabjairól ismert budapesti márka, mely a hagyományos dizájnt és a kézi előállítás előnyeit ötvözi a legújabb fenntarthatósági és hulladékcsökkentési gyakorlatokkal.

A mérvadó összeállításban az Aeron azon márkák társaságában szerepel – például a LVIR, a Loulou Studio vagy a Toteme –, melyek stílustudatos női vásárlókat szólítanak meg különleges ruházati termékeikkel.
Az Áron Eszter alapította, budapesti székhelyű márka kínálatában így meghatározók a kötöttárutermékek, melyek kategóriájukban kimagasló minőséget képviselnek.
További Gazdaság híreink
A vállalkozás koncepciójában az állandó fejlődést helyzi előbbre a radikális, hirtelen változások helyett („sustained evolution over radical revolution”), vagyis az újdonságok egyszerre lesznek újszerűek és ismerősök azoknak, akik ismerik a korábbi munkáikat.
A vállalat alapelvei közé tartozik a felelős működés, ami ugyanakkor nem jelent kompromisszumot a minőségben.
Az Aeron úgy kínál luxusszínvonalú termékeket, hogy közben fenntartható beszerzési gyakorlatokat folytat és minimálisra csökkenti az előállítás során keletkező hulladék mennyiségét.
Az eredeti cikk IDE kattintva érhető el.
Borítókép: Az Aeron kollekciójának bemutatója a VIII. Budapest Central European Fashion Week második napján a Szépművészeti Múzeumban 2022. szeptember 4-én (Fotó: MTI/Balogh Zoltán)
A téma legfrissebb hírei
Tovább az összes cikkhez
Két évet ad magának a Wizz Air vezére, hogy fellendítse a céget
A jelenlegi 26-ról akár 30 százalék fölé növelné a diszkont légitársaság piaci részesedését a közép-kelet-európai régióban a következő öt-hat év során Váradi József.

A biztonság az első, de a látvány sem utolsó – kulisszatitkok a Szent István-napi tűzijátékról
Több tízezer pirotechnikai effekttel készülnek a szervezők.

Így nyírta ki anno a baloldal a Fidesz otthonteremtési programját
Elszabaduló törlesztőrészleteket hoztak és több százezer családot tettek földönfutóvá Gyurcsány Ferenc kormányának intézkedései.

Naperőművel fedezi áramfelhasználása egy részét a BMW Debrecenben
Jövő tavasztól már áramot is termel az új erőmű.
Ne maradjon le a Magyar Nemzet legjobb írásairól, olvassa őket minden nap!
- Iratkozzon fel hírlevelünkre
- Csatlakozzon hozzánk Facebookon és Twitteren
- Kövesse csatornáinkat Instagrammon, Videán, YouTube-on és RSS-en
Címoldalról ajánljuk
Tovább az összes cikkhez
Két évet ad magának a Wizz Air vezére, hogy fellendítse a céget
A jelenlegi 26-ról akár 30 százalék fölé növelné a diszkont légitársaság piaci részesedését a közép-kelet-európai régióban a következő öt-hat év során Váradi József.

A biztonság az első, de a látvány sem utolsó – kulisszatitkok a Szent István-napi tűzijátékról
Több tízezer pirotechnikai effekttel készülnek a szervezők.

Így nyírta ki anno a baloldal a Fidesz otthonteremtési programját
Elszabaduló törlesztőrészleteket hoztak és több százezer családot tettek földönfutóvá Gyurcsány Ferenc kormányának intézkedései.

Naperőművel fedezi áramfelhasználása egy részét a BMW Debrecenben
Jövő tavasztól már áramot is termel az új erőmű.