A Nanushka után újabb magyar divatmárkára figyel a szakma, méghozzá a nemzetközi színtéren. A Vouge megkerülhetetlen kortárs márkái között megjelenő Aeron célja, hogy munkáival a hagyományos, magas értéket képviselő egyedi, lényegében kézműves technológiákat vegyítse a modern tervezési technológiákkal, a modern nők igényeinek kiszolgálálásra.
A húsz legfontosabb kortárs divatmárka közé választották a magyar Aeront
A Vogue húsz olyan kortárs divatmárkát sorakoztatott fel összeállításában, amelyeket feltétlenül ismerni, termékeiket pedig viselni kell – írja az Origo. A mérvadó válogatásban ott van az Aeron, a különleges tervezési és gyártási megoldásokkal előállított kötöttáruiról, bőrdarabjairól ismert budapesti márka, mely a hagyományos dizájnt és a kézi előállítás előnyeit ötvözi a legújabb fenntarthatósági és hulladékcsökkentési gyakorlatokkal.

A mérvadó összeállításban az Aeron azon márkák társaságában szerepel – például a LVIR, a Loulou Studio vagy a Toteme –, melyek stílustudatos női vásárlókat szólítanak meg különleges ruházati termékeikkel.
Az Áron Eszter alapította, budapesti székhelyű márka kínálatában így meghatározók a kötöttárutermékek, melyek kategóriájukban kimagasló minőséget képviselnek.
További Gazdaság híreink
A vállalkozás koncepciójában az állandó fejlődést helyzi előbbre a radikális, hirtelen változások helyett („sustained evolution over radical revolution”), vagyis az újdonságok egyszerre lesznek újszerűek és ismerősök azoknak, akik ismerik a korábbi munkáikat.
A vállalat alapelvei közé tartozik a felelős működés, ami ugyanakkor nem jelent kompromisszumot a minőségben.
Az Aeron úgy kínál luxusszínvonalú termékeket, hogy közben fenntartható beszerzési gyakorlatokat folytat és minimálisra csökkenti az előállítás során keletkező hulladék mennyiségét.
Az eredeti cikk IDE kattintva érhető el.
Borítókép: Az Aeron kollekciójának bemutatója a VIII. Budapest Central European Fashion Week második napján a Szépművészeti Múzeumban 2022. szeptember 4-én (Fotó: MTI/Balogh Zoltán)
A téma legfrissebb hírei
Tovább az összes cikkhez
Tízmilliárdos gyárépítést jelentett be Szijjártó Péter
A beruházásnak köszönhetően az első ütemben 65 új munkahely jön létre.

További kedvezmények az Otthon start program keretében
Panyi Miklós: Több mint 1200 társadalmi észrevétel érkezett az elmúlt hat-nyolc hétben a programmal kapcsolatban.

Stratégiai partnerséget kötött a 4iG Űr és Védelmi Zrt.-vel a Széchenyi István Egyetem
A partnerség célja többek között, hogy innovációs és képzési programok révén támogassa a hazai és nemzetközi versenyképességet.

Két adócsomag jön: jelentős változás vár a családokra és a vállalkozásokra, ezekre érdemes figyelni
A második adócsomag a vállalkozói terhek mérséklését célozza.
Ne maradjon le a Magyar Nemzet legjobb írásairól, olvassa őket minden nap!
- Iratkozzon fel hírlevelünkre
- Csatlakozzon hozzánk Facebookon és Twitteren
- Kövesse csatornáinkat Instagrammon, Videán, YouTube-on és RSS-en
Címoldalról ajánljuk
Tovább az összes cikkhez
Tízmilliárdos gyárépítést jelentett be Szijjártó Péter
A beruházásnak köszönhetően az első ütemben 65 új munkahely jön létre.

További kedvezmények az Otthon start program keretében
Panyi Miklós: Több mint 1200 társadalmi észrevétel érkezett az elmúlt hat-nyolc hétben a programmal kapcsolatban.

Stratégiai partnerséget kötött a 4iG Űr és Védelmi Zrt.-vel a Széchenyi István Egyetem
A partnerség célja többek között, hogy innovációs és képzési programok révén támogassa a hazai és nemzetközi versenyképességet.

Két adócsomag jön: jelentős változás vár a családokra és a vállalkozásokra, ezekre érdemes figyelni
A második adócsomag a vállalkozói terhek mérséklését célozza.