Az olívaolaj elfogyott, sima nem is volt, a Lidl pedig ezzel új dimenziókat nyit meg a vásárlók előtt, akik egyáltalán nincsenek elragadtatva

A Lidl válaszolt az olívaolaj-fiaskóra.

Forrás: Origo2024. 04. 26. 12:47
illusztráció Fotó: Vémi Zoltán
VéleményhírlevélJobban mondva - heti véleményhírlevél - ahol a hét kiemelt témáihoz fűzött személyes gondolatok összeérnek, részletek itt.

Vírusként terjed az interneten egy fotó, amit egy vásárló készített, és amelyen arról tájékoztat a vállalat az egyik Lidl áruházban, hogy az olívaolaj elfogyott, vegyenek helyette sertészsírt. És ez nem áprilisi tréfa.

A kép azóta az internet szinte összes bugyrát bejárta, a vásárlók többsége nevetségesnek találja, hogy sertészsírt ajánlanak olívaolaj helyett – bukkant rá az Origó. Az esettel kapcsolatban a Lidl az alábbi állásfoglalást juttatta el lapunkhoz:

„Valójában akár áprilisi tréfának is szánhattuk volna, de egy jogszabályi kötelezettségnek tettünk eleget. Mivel sajnos a beszállítónk nem tudta lefedni olívaolajjal az adott akciós időszakot, így a hatósági árak alkalmazására vonatkozó törvényi kötelezettségünknek eleget téve, 62 áruházunkban helyettesítő terméket kellett beemelnünk az akció utolsó három napjára, 2024. április 8-10. közé. A jogszabály előírja a kötelező rendelkezésre állás mennyiségét is, és mi az olajok/zsírok/margarinok termékkategória tekintetében, a raktárkészletünk tükrében a sertészsírból láttuk biztosítottnak azt.”

 

A téma legfrissebb hírei

Tovább az összes cikkhez chevron-right

Ne maradjon le a Magyar Nemzet legjobb írásairól, olvassa őket minden nap!

Címoldalról ajánljuk

Tovább az összes cikkhez chevron-right

Portfóliónk minőségi tartalmat jelent minden olvasó számára. Egyedülálló elérést, országos lefedettséget és változatos megjelenési lehetőséget biztosít. Folyamatosan keressük az új irányokat és fejlődési lehetőségeket. Ez jövőnk záloga.