Azt fontolgatja a Tesco, hogy lecseréli a vonalkódokat, na nem azért, hogy a vásárlókat bosszantsa.
Inkább azért, hogy még több információt szerezhessenek a termékről, amit meg akarnak venni. A Világgazdaság ugyanis a Retail Gazette cikke alapján azt írja, QR-kódra cserélnék a vonalkódokat, és ezt annyira komolyan gondolják, hogy az új rendszert már tizenkét üzletükben tesztelik. A technológia arra is használható, hogy a vásárlókat tájékoztassa a termék tápértékéről, minőségmegőrzési idejéről vagy akár az alternatív javaslatokról és ajánlásokról.
Ezzel a céljuk az, hogy minél több információt eláruljanak az adott termékről – fogalmazott Isabela De Pedro, az ellátási lánc fejlesztéséért és változásáért felelős igazgató. Hogy Magyarországra mikor jut el az innováció, egyelőre nem tudni, de érdemes szemügyre venni, hogy az üzletek a hosszú hétvégén mikor tartanak nyitva.
További Gazdaság híreink
A téma legfrissebb hírei
Tovább az összes cikkhez
Rekordösszeg kutatás-fejlesztésre – Európa innovációs élmezőnye a cél
A kormány az elmúlt tíz évben 71 kutatás-fejlesztési beruházáshoz nyújtott támogatást, összesen 374 milliárd forintos értékben.

Új stratégia mentén folytatja tevékenységét az MBH Bank az öngondoskodási piacon
A bankcsoport azon dolgozik, hogy megtalálja az új stratégiai irányoknak leginkább megfelelő együttműködési lehetőségeket a pénztári piacon.

Már az első két nap alapján kijelenthető, hogy jókora az érdeklődés a vállalkozói hitel iránt
Hétfő óta elérhető a Széchenyi-kártya-programban egységesen 3 százalékos fix kamattal kínált hét hiteltermék.

A globális mezőny elején áll hazánk ezen a területen
A kormány energetikai programjai beérnek.
Ne maradjon le a Magyar Nemzet legjobb írásairól, olvassa őket minden nap!
- Iratkozzon fel hírlevelünkre
- Csatlakozzon hozzánk Facebookon és Twitteren
- Kövesse csatornáinkat Instagrammon, Videán, YouTube-on és RSS-en
Címoldalról ajánljuk
Tovább az összes cikkhez
Rekordösszeg kutatás-fejlesztésre – Európa innovációs élmezőnye a cél
A kormány az elmúlt tíz évben 71 kutatás-fejlesztési beruházáshoz nyújtott támogatást, összesen 374 milliárd forintos értékben.

Új stratégia mentén folytatja tevékenységét az MBH Bank az öngondoskodási piacon
A bankcsoport azon dolgozik, hogy megtalálja az új stratégiai irányoknak leginkább megfelelő együttműködési lehetőségeket a pénztári piacon.

Már az első két nap alapján kijelenthető, hogy jókora az érdeklődés a vállalkozói hitel iránt
Hétfő óta elérhető a Széchenyi-kártya-programban egységesen 3 százalékos fix kamattal kínált hét hiteltermék.

A globális mezőny elején áll hazánk ezen a területen
A kormány energetikai programjai beérnek.