Fiatal generációs stratégia kidolgozását és végrehajtását határozta el a Mabisz, miután lezajlott az egyetemistáknak és középiskolásoknak tartott Biztosítsd be magad! esettanulmány verseny, amelyet a Case Solvers problémamegoldó képzésekkel foglalkozó céggel együtt negyedik éve szerveznek meg.
Más pénzügyi szereplők mellett a biztosítótársaságok is figyelmet fordítanak a fiatalok minőségi és hiteles tájékoztatására a tudatosságot igénylő kérdésekben, ezt élményszerűen, a kritikus gondolkodást fejlesztő játékos módszerekkel oldják meg, ami egyre népszerűbb az idén 31 iskolából több mint százezer fiatalt vonzó megméretésen.

Az egész országból, és még a határon túlról, Marosvásárhelyről, Kolozsvárról, Csíkszeredáról, Székelyudvarhelyről is jelentkeztek az online versenyre, amelyre az értékesítés digitális megoldásai közül olyan ötletek érkeztek, mint például az ügyfélkör bővítése fiataloknak szánt, olcsó készülékbiztosításokkal.
A versenyzőknek egy fiktív nemzetközi cég, az Alfa Biztosító magyarországi piacra lépését kellett megtervezniük a rendelkezésre álló adatok elemzésével, a szakemberekből álló zsűri pedig megtippelhette, hogy a javaslatokkal mekkora szeletet tudnának kihasítani a hazai biztosítási tortából.