A Budapest Central European Fashion Week, a BCEFW ideje alatt, február 10. és 16. között a főváros különböző pontjain több mint ötven helyszínen zajlanak kísérőesemények, köztük showroom-megnyitók, pop-up események, kerekasztal-beszélgetések és exkluzív divatbemutatók.
![](https://cdn.magyarnemzet.hu/2025/02/xS8PkkyAqmlfZa58o2y0juuZwgPkvRkeU_w5ZhcV9IY/fit/1200/675/no/1/aHR0cHM6Ly9jbXNjZG4uYXBwLmNvbnRlbnQucHJpdmF0ZS9jb250ZW50LzA0N2RkYTU4MWNhYjQyNzE5MDBiMmM0ZDlkMjQ3OWI5.jpg)
A Magyar Divat & Design Ügynökség digitális és nyomtatott formában is segíti a látogatókat az eligazodásban, a divathét helyszínein és hotelekben elhelyezett „Fashion Mappel”. Péntektől vasárnapig csaknem ötven hazai és régiós márka legújabb őszi–téli kollekciói tekinthetők meg az Apollo Galériában és a Millenárison. A Nemzeti Táncszínházba költözik a Fashion Hub, ahol szakmai előadások, prezentációk és workshopok várják az érdeklődőket.
Ez a hét nemcsak a ruhákról szól, hanem az egész iparág versenyképességének erősítéséről. Célunk, hogy támogassuk a divatipar fejlődését, mely kifejezetten nagy munkáltatónak számít, hiszen több mint százezer család megélhetését adja. Fontosságát jelzi, hogy a szegmenst is magában foglaló kreatívipar a versenyképességi stratégiában kiemelt területként jelenik meg, mint a gazdasági növekedés egyik mozgatórugója. Ezért a BCEFW során éppúgy célunk a vállalkozások hazai stabilitásának elősegítése, mint a nemzetközi piacra lépés támogatása és az iparág presztízsének növelése
– idézi a közlemény Jakab Zsófia kreatívipar fejlesztéséért és ágazati koordinációjáért felelős miniszteri biztos, az MDDÜ vezérigazgatója szavait.
A részletes program és a további információk elérhetők a BCEFW hivatalos weboldalán, a hétvégi divatbemutatók a BCEFW Facebook-oldalán élőben követhetők.