Golfautóba ülünk Földes Máriával, az üzemeltető cég marketingesével. Huszonhárom év itteni szolgálat mondatja vele, hogy az emberi kapcsolatok tartják versenyben a nagybanit. Naponta ezrek fordulnak meg itt, nagyjából ugyanazok, számos az ismerős. Sokan vallják, hogy aki a legmagasabb minőségű szezonárut keresi a fővárosban, az előbb-utóbb itt köt ki. Nem véletlen, hogy ide járnak a jobb éttermek beszerzői is. Húsz éve helyben ment az alku, de az okostelefon forradalmasította a kereskedést. Az állandó vásárlók online küldik a rendelést, a termelők pedig otthon már e szerint állítják össze a raklapot, amit szaknyelven komissziózásnak hívnak. A komisszió a bizalomra épül, mert csak addig működik, míg a vevő nem csalódik. Sok vevő listával a kézben mustrálja a felhozatalt, tapasztalatból tudva, kinél milyen árura lehet számítani. Vásárláskor elvileg alkunak is van helye, de ez távolról sem úgy megy, mint mondjuk egy török bazárban. Talán nemzetkarakter kérdése, de itt az alkudozás kimerül abban, hogy „mennyi egy ládával?”, aztán vagy egy vállrándítás, és továbbmegy az illető, vagy vesz pár rekesszel.