A fiatalok, akik a videóban nyilván őszintén elmondják, mi a véleményük, érzésük a politikáról, a Márki-Zay-féle kurzusról, szegények nem látják, nem érzik át annak súlyát, ami történik körülöttük – azt, hogy most éppen ők azok, akiket megvezetnek –, így láthatóan élvezik a Soros-féle 15 perc (7 perc 27 másodperc) hírnevet. Bizonyára büszkék kiállásukra, és vélhetően osztogatják is meg rendesen a
Márki-Zay népszerű a fiatalok körében
elnevezésű politikai terméket reklámozó anyagot.
Ők sajnos most ennek a (hazug és velejéig aljas) terméknek a reklámarcai.
Remélem, nincsenek tisztában a számukra „true szent”-ként tálalt kalandor balliberális beütésű látszat-jobboldaliságával és a kizárólag politikai haszonszerzés miatt lépten-nyomon, tele pofával hangoztatott kereszténységével sem. Keresztény ember ugyanis a kereszténységét nem adja el Gyurcsánynak (nem a harminc ezüstpénz csengése irányítja), hanem csendben, szerényen megéli azt.
Ők, a fiatalok még láthatóan tiszták, elhiszik, amit a gátlástalan baloldali politikusok és a még gátlástalanabb médiájuk a szemükbe hazudik.
De tudják az igazságot vagy sem, az bizonyos, hogy hamarosan a ballib szekerét toló aktivistákat nevelnek belőlük, és Márki-Zayhoz és kirakatba helyezett gyerekeihez hasonlóan ott csápolnak majd a most éppen Gurcsány(né?) szoknyája körül legyeskedő, a valódi keresztény konzervatív magyarok vérére szomjazó DK-s aktivisták között.
Pedig ezek a fiatalok, és az általuk a 444 segítségével majd megvezetett többiek is egy Márki-Zaynál, egy Gyurcsánynál, egy 444 propagandafilmnél sokkal-sokkal többet érdemelnek.
(A borítókép forrása: 444/YouTube - képernyőfotó)