Aki egyszer utazott a stockholmi metrón, az svéd, állította egyszer Margot Wallström, a skandináv állam külügyminisztere. Ez valóban ilyen egyszerűnek tűnik, ha valaki megnézi a Skandináv Légitársaság (SAS) legújabb hirdetését. Sőt Wallström kijelentése kicsit még kirekesztőnek is tűnik a film megtekintése után. Ugyanis a reklám azt hangsúlyozza, hogy olyan nincs, hogy svéd, ahogy nincs dán vagy norvég sem, mi mindannyian utazók vagyunk. Azaz semmi értelme azért utazni a stockholmi metrón, hogy valaki svéd legyen. Ahogy a tizenéves kislányok mondják, az életkor csak egy szám. Vagy ahogy az SAS sugallja, a nemzetiség csak egy adminisztrációs kód, amelynek semmi jelentősége.

Egy villa üzenete
Nagyzási hóbort, gátlástalanság, mértéktelenség, gőg, kivagyiság? Netán mindez egyszerre?