A kínai ágazati kamara szerint a kínai gyártmányú játékok 60 százaléka közvetlenül az Egyesült Államok piacára kerül.
Kuangtung tartomány a kínai játékgyártás fellegvára, innét kerül ki a kínai játékok 60 százaléka.
Az ágazati illetékesek szerint az export azért (is) jelentős, mert jóllehet sok a gyerek Kínában, évente mindegyikükre átlagban 3,6 amerikai dollárnak megfelelő összeget költenek játékvásárlás címén. A fejlett országokban a költési átlag ennek csaknem tízszerese. Máskülönben a kínai játékipar értékének több mint felét szívná fel a kínai piac, azaz 3,75 milliárd dollárnyit.
(privatbankar.hu)
Új pályára áll a magyar tudomány: hosszú távú megállapodást kötött a kormány és a HUN-REN















Szóljon hozzá!
Jelenleg csak a hozzászólások egy kis részét látja. Hozzászóláshoz és a további kommentek megtekintéséhez lépjen be, vagy regisztráljon!