Az olyan internetes cégek, mint a Facebook, a Twitter vagy a Google, elsősorban gazdasági céllal jöttek létre, és elsődleges szempontjuk, hogy pénzt csináljanak egyebek mellett a felhasználók kereséseiből és bejegyzéseiből. Az Amazon például nem egy áruház, hanem egy promóciós eszközként működő keresőmotor, amely a rendszer üzemeltetőjének érdeke szerinti kombinációban adja ki az árucikkeket a felhasználók böngészésekor – jelentette ki lapunknak Keleti Arthur, az Önkéntes Kibervédelmi Összefogás elnöke. Szavai szerint azonban a technológiai óriások ereje mára túlnőtt az eredeti, kereskedelmi célokon, és társadalomformáló erővé váltak, ami számos kérdést felvet a szabályozásukról.
![](https://cdn.magyarnemzet.hu/2024/07/oeghaU-hjSji39KQTV9ng4v2LortGGrrziIPCnOQygs/fill/550/310/no/1/aHR0cHM6Ly9jbXNjZG4uYXBwLmNvbnRlbnQucHJpdmF0ZS9jb250ZW50LzljODVhZGNiODcxMjRhZDc5OWY2Y2VjOThmOTJkYjcx.jpg)
Félelmetes és felkavaró: újabb részletek derültek ki az Árpád hídi ámokfutóról
B. Roland ámokfutása még a múlt pénteken kezdődött a Balatonnál.