A ZSHOWtime Bt.-t 2020-ban alapították. A cégnek számos tevékenységi köre van: kreatív, videó, vlog, műsorkészítés, menedzsmenttémákkal és még tanácsadással is foglalkoznak. A cégjegyzésre jogosult Zsenyei Patrik, aki Osváth Zsolt párja.
Osváth Zsolt vállalkozó, étteremtulajdonos, közszereplő, digitális tartalomgyártó, influenszer. A ZSHOWtime YouTube-csatornája a legtöbb influenszernél komolyabb témákat feszeget, vendégük volt több politikus is. Saját gyártású műsoraikban rendszeresen szerepelt náluk Márki-Zay Péter a kampány alatt, de Osváth Zsolt vendége volt többek között Fekete-Győr András, Gyurcsány Ferenc és Karácsony Gergely is. A baloldali kampányban kulcsszerepet kapott a cég.
A VV Zsolti néven ismertté vált influenszer még azt is bevallotta, hogy a baloldal tanácsadója is volt a kampányidőszakban, amellett, hogy gyakorlatilag PR-műsorokban népszerűsítette az ellenzéket vezető politikusokat.
Osváth Zsolt „feladta kültagságát a produkció mögött álló gazdasági társaságban, ugyanakkor helyére párja, Zsenyei Patrik lépett, beltag pedig egy utóbbival azonos című és vezetéknevű személy lett”.
A ZSHOWtime Kereskedelmi és Szolgáltató Betéti Társaság a 2022. évi gazdálkodására vonatkozó tagok által elfogadott beszámolója szerint a cég adózott eredménye 44 237 000 forint, a jóváhagyott osztalék 50 millió forint és a mérlegfőösszeg 93 333 000 forint volt 2022-ben.
A társaságnak az éves eredménykimutatásában szereplő értékesítés nettó árbevétele 180 588 000 forint volt 2022-ben. Ez több mint 100 százalékos növekedés a 2021-es adathoz képest, ami 89 893 000 forint volt. A személyi jellegű ráfordítások soron 22 110 000 forint volt 2022-ben és 10 624 000 forint 2021-ben. Ez több mint 108 százalékos növekedés. A cég adózott eredménye 44 237 000 forint volt 2022-ben és 33 283 000 forint volt 2021-ben.