– A Budapesti Műszaki Egyetem Közlekedésmérnöki Karán automatizálási szakirányon végeztem, és rájöttem, hogy nekem nem elég az alapképzés során kapott tudás, én a műszaki tudományok legmagasabb fokát akarom elérni, és a lehető legjobban felkészült mérnökké válni. Az egyetemen maradtam, doktoranduszként PhD-fokozatot szereztem. A tudományos karrierem megkezdése után szembesültem azzal, hogy a kreativitás és az innováció nagyon közel áll hozzám, a katedrán láttam magam, ahogy büszkén tanítom a fiatalokat, és professzor leszek. Az egyetemen tanársegéd, majd adjunktus lettem, közel álltam a docensi kinevezéshez. Sikeres, fiatal kutatóként, 30 évesen nem voltam biztos abban, hogy ez az én utam. Mindehhez hozzájárult az is, hogy ipari projektekben vehettem részt, és megérintett az üzleti szektor érdekes, izgalmas világa. Az akkori kutatásaim eredményei, mint a kameraalapú sávdetektáló és automata fékezőrendszerek ma már hozzáférhetőek a személyautókban, amire nagyon büszke vagyok. A szüleim nagyon örültek annak, hogy egyetemen tanítok, és váratlanul érte őket, hogy aláírtam a szerződést a Boschnál. A vállalat fejlesztési központja 2004-ben indult Budapesten, ekkor éreztem azt, hogy megérkeztem. Ott voltam a szervezet születésénél, és nemcsak a vezetője, hanem az „apukája” is vagyok, hiszen a kezdetektől eljutottunk oda, hogy ma már közel háromezren dolgoznak a fővárosi központban.