Április közepén hatalmas fordulat történt a cég életében, miután lapvilágot látott a cseppet sem pozitív első negyedéves jelentése.
A vállalat elveszítette 200 ezer előfizetőjét és azt is közölte, hogy további kétmillió távozására számít az idei évben.
A vállalat tavaly novemberben még 308 milliárd dollárt ért, azóta viszont 100 milliárd dolláros szintig csökkent az értéke
— erről többek között a Bloomberg is beszámolt.
A Netflix ugyan úttörőnek számított a streamingplatformok között, hiszen elsőként karolta fel ezt a formátumot, amikor felhagyott a postai DVD-küldő szolgáltatásával. A sikerét viszont a konkurens cégek elkezdték leutánozni, így ma már számos platform versenyez az előfizetők kegyeiért.
A romló adatokkal szemben már fel is vázolt két forgatókönyvet a vállalat, amivel igyekeztek megnyugtatni a befektetőket. Ezek a reklámmentesség elengedése, illetve a jelszómegosztás monetizálása – sorolja a VG.