Az a nagy helyzet, hogy Gyuri bácsi nem tudja, hogy kikkel áll szemben, amikor a magyarokat akarja legyűrni.
Üzenjük neki innen a messze távolból: ez nem fog sikerülni!
Látszik rajta, hogy nem ismeri a magyar virtust. És most én nem is a régieket akarom felsorolni, Istvánt és Koppányt, Zrínyit, Balassit, Rákóczit, Kossuthot és Petőfit, a negyvennyolcas ifjakat, az aradi vértanúkat vagy az ’56-os pesti srácokat.
Hanem a mai követőiket, akik felveszik a küzdelmet azzal az ellenséggel, amelyik most is hatalmas túlerővel rendelkezik, mint 1526-ban, 1849-ben, 1918–1919-ben, 1945-ben és 1956-ban.
Igen, nyugodtan beszéljünk a maiakról is, ne szégyelljük kimondani, még ha ez most egy kicsit furcsán is hangzik sokak fülének, mert ahhoz szoktak hozzá, hogy megbecsült ellenállók, hősök csak és kizárólag halottak lehetnek! Ideje lenne szakítanunk ezzel a rossz szokásunkkal, és életükben, fellépésük jelen idejében elismerni emberekről, hogy amit csinálnak, az itt és most heroikus, itt és most kiemelkedően hazafias cselekedet. Higgyék el: nem jön rosszul az senkinek, ha még életében becsülik meg! Ráadásul még erőt is ad, nem is keveset!
Egyszóval merjük kimondani, hogy a Gyuri bácsi által fémjelzett globális liberális elittel szemben kiválóan lépnek fel olyan jeles hazafiak, mint Orbán Viktor, Varga Judit, Szijjártó Péter, Kovács Zoltán, Novák Katalin, Menczer Tamás, Gulyás Gergely és még sokan mások a kormányból, Szájer József, Deutsch Tamás, Gál Kinga és a többiek az európai parlamenti képviselőink közül.
Nos, ez jutott eszembe akkor, amikor Soros Gyuri bácsi legújabb levelét megírta ellenünk, magyarok és Magyarország ellen, miután a lengyelekkel együtt a hétéves költségvetést és a jóvátételi csomagot vétóztuk, mert nem engedjük meg, hogy a pénzek kifizetését összekapcsolják a ködös és csak zsarolásra jó jogállamisági követelményekkel.
Egyszerűbben fogalmazva: nem engedjük, hogy a globalisták ránk erőltessék világképüket, hogy megmondják nekünk, hogyan, kikkel, milyen normák szerint éljünk. Ez a szuverenitásunkról és a létmódunk védelméről szól, akárcsak 1848-ban és 1956-ban.