A General Electric hajtóműgyártó részlege és a francia Snecma által közösen birtokolt CFM International az elmúlt időszakban a keskenytörzsű repülőgépek jelentős részéhez készített hajtóműveket, míg amerikai ellenfele, a Pratt & Whitney jóval kisebb termékpalettával rendelkezett. A Boeing 737-es és az Airbus A320-as típusok jelentős részét a társaságok a CFMI erőforrásaival kérték, sőt a P&W nem készített hajtóművet a 737-es Boeinghez.
Napjainkban az összes eladott repülőgép 60 százaléka keskenytörzsű, de a következő húsz évben 70 százalékra emelkedhet arányuk a Teal Group elemzése szerint, ez mintegy 500 milliárd dolláros piacot jelenthet. A gyártók ezért minél gazdaságosabb erőforrásokat terveznek, bár bevételük jelentős része az eladás mellett az alkatrészek szállításából és a karbantartásból adódik.
Chaker Chahrour, a CFM alelnöke a Reutersnek azt mondta, arra számítanak, hogy megtartják jelenlegi 75 százalékos piaci részesedésüket a keskenytörzsű gépek piacán, bár hozzátette: a „háborúnak” nincs vége.