Szállítási szerződést írtak a svájci Stadlerrel Nagy-Britanniában. A tender meglehetősen összetett volt: a Wales területén üzemelő Wales & Borders, illetve a South Wales Metro vonalakra vásárolnak harminchat CityLink tram-train szerelvényt, illetve harmincöt FLIRT motorkocsit, melyek közül tizenegy tisztán dízelüzemű, míg a maradék huszonnégy egység kissé szokatlan módon „kétéltű hibrid” – dízel, felsővezetékes és akkumulátoros üzemre egyaránt képes – lesz majd. A brit piac jelentős mennyiségű új járművet vett fel a kilencvenes években lezajlott magánosítás óta. A franchise-rendszer olyan mértékű járműbeszerzési hullámot kényszerített ki, amit az állam önmaga nem lett volna képes finanszírozni.
A Stadler népszerűsége rohamosan növekszik az Egyesült Királyságban, a gyártó cég összesen hét szerződést nyert el vasúti járművek szállítására. Ettől az évtől kezdve ötvennyolc FLIRT motorvonat közlekedik az ország vasúti hálózatán és tizenhét metrószerelvény Glasgow-ban. Szakértők szerint a metrópiac valamilyen formában mindig speciális, helyi igények kielégítését jelenti, de ez általában hatalmas volumenű, többszázas darabszámú rendelésekkel társul.
Az első Stadler-járművek 2013-ban érkeztek: tizenkét Vario Track villamos, amelyeket most a Croydon Tramlink hálózaton használnak. 2017-ben szállítottak Sheffield számára hét CitiLINK vonatot és Stadler mozdonyokat, Class 68 és 88 jelzéssel, utóbbiak ma már hozzátartoznak az Egyesült Királyság tájképéhez. Egy tender elnyerése után 2020-tól ötvenkét vonat jár majd Liverpool elővárosában.