Továbbra is az áramszolgáltató nevével próbálnak visszaélni a csalók

Az E-ON ügyfélszolgálatára – a januári figyelemfelhívást követően is – még mindig érkeznek jelzések arról, hogy ismeretlenek a cég logójával visszaélve pénzt próbálnak kicsalni az ügyfelektől, de olyan személyektől is, akik nem is ügyfelei a cégnek – közölte az áramszolgáltató csütörtökön az MTI érdeklődésére.

Forrás: MTI2019. 04. 18. 20:25
VéleményhírlevélJobban mondva - heti véleményhírlevél - ahol a hét kiemelt témáihoz fűzött személyes gondolatok összeérnek, részletek itt.

A csalók az elektronikus értesítőhöz hasonló e-mailekkel azt próbálják elérni, hogy különböző, általában alacsony összegeket utaljanak át nekik.

Az E.ON hangsúlyozza, rendszereit nem érte támadás, és megtette a szükséges jogi lépéseket, ismeretlen tettes ellen büntető feljelentést tett, továbbá tájékoztatta a Nemzeti Adatvédelmi és Információszabadság Hatóságot is a megtévesztő e-mailekről.

Az E-ON – más vállalatokhoz hasonlóan – arra hívja fel az ügyfelek figyelmét, hogy kiemelt óvatossággal járjanak el átutalási megbízás teljesítésekor.

A téma legfrissebb hírei

Tovább az összes cikkhez chevron-right

Ne maradjon le a Magyar Nemzet legjobb írásairól, olvassa őket minden nap!

Címoldalról ajánljuk

Tovább az összes cikkhez chevron-right

Portfóliónk minőségi tartalmat jelent minden olvasó számára. Egyedülálló elérést, országos lefedettséget és változatos megjelenési lehetőséget biztosít. Folyamatosan keressük az új irányokat és fejlődési lehetőségeket. Ez jövőnk záloga.