Olyan vállalkozásokat díjaztak a UPC Magyarország által meghirdetett Nagy tuningshow verseny keddi gáláján, amelyek ötletes megoldásaikkal példát mutathatnak a többségnek, hogyan válhatnak még sikeresebbé a digitalizáció segítségével.
Mint az a UPC hazai kis- és közepes vállalkozások online jelenlétét felmérő kutatásából kiderül, szükség is van ilyen jellegű inspirációra, mivel a vállalkozók szinte kivétel nélkül fontosnak tartják az üzleti célú digitális megoldásokat, de csak mintegy harmaduk tud valóban jól eligazodni a honlapok, az applikációk és a közösségi média világában.
A kutatás egyértelműen rávilágított arra is, hogy a digitalizációnak kézzelfogható üzleti haszna van a kkv-k esetében, hiszen az internetet aktívan használó vállalkozások 66 százaléka forgalomnövekedést, hatvan százalékuk pedig érdeklődésnövekedést érzékelt az online eszközök használatának köszönhetően.
A UPC 2018-ban indította el a kifejezetten kis- és közepes méretű vállalkozásoknak szóló BusinessTuning programot, amelynek részeként egy hárommillió forint összdíjazású pályázatot is meghirdettek.
A Nagy tuningshow díjkiosztóján bemutatott, dobogós helyezést elért vállalkozások között szerepelt a munkaügyi ellenőrzésekre való felkészülést segítő honlap hotline funkcióval. Különdíjjal jutalmaztak két, ötletesség és társadalmi hasznosság szempontjából kiemelten hasznos pályázatot: ebben a kategóriában egy, a nők „nehéz napjait” megkönnyítő speciális termékötlet és egy közösségi kulturális projekt nyerte el a szakmai zsűri tetszését.