Igénylik az online tuningot a kis cégek

Magyar Nemzet
2019. 05. 23. 7:20
VéleményhírlevélJobban mondva - heti véleményhírlevél - ahol a hét kiemelt témáihoz fűzött személyes gondolatok összeérnek, részletek itt.

Olyan vállalkozásokat díjaztak a UPC Magyarország által meghirdetett Nagy tuningshow verseny keddi gáláján, amelyek ötletes megoldásaikkal példát mutathatnak a többségnek, hogyan válhatnak még sikeresebbé a digitalizáció segítségével.

Mint az a UPC hazai kis- és közepes vállalkozások online jelenlétét felmérő kutatásából kiderül, szükség is van ilyen jellegű inspiráció­ra, mivel a vállalkozók szinte kivétel nélkül fontosnak tartják az üzleti célú digitális megoldásokat, de csak mintegy harmaduk tud valóban jól eligazodni a honlapok, az applikációk és a közösségi média világában.

A kutatás egyértelműen rávilágított arra is, hogy a digitalizációnak kézzelfogható üzleti haszna van a kkv-k esetében, hiszen az internetet aktívan használó vállalkozások 66 százaléka forgalomnövekedést, hatvan százalékuk pedig érdeklődésnövekedést érzékelt az online eszközök használatának köszönhetően.

A UPC 2018-ban indította el a kifejezetten kis- és közepes méretű vállalkozásoknak szóló BusinessTuning programot, amelynek részeként egy hárommillió forint összdíjazású pályázatot is meghirdettek.

A Nagy tuningshow díjkiosztóján bemutatott, dobogós helyezést elért vállalkozások között szerepelt a munkaügyi ellenőrzésekre való felkészülést segítő honlap hotline funkcióval. Különdíjjal jutalmaztak két, ötletesség és társadalmi hasznosság szempontjából kiemelten hasznos pályázatot: ebben a kategóriá­ban egy, a nők „nehéz napjait” megkönnyítő speciális termékötlet és egy közösségi kulturális projekt nyerte el a szakmai zsűri tetszését.

A téma legfrissebb hírei

Tovább az összes cikkhez chevron-right

Ne maradjon le a Magyar Nemzet legjobb írásairól, olvassa őket minden nap!

Címoldalról ajánljuk

Tovább az összes cikkhez chevron-right

Portfóliónk minőségi tartalmat jelent minden olvasó számára. Egyedülálló elérést, országos lefedettséget és változatos megjelenési lehetőséget biztosít. Folyamatosan keressük az új irányokat és fejlődési lehetőségeket. Ez jövőnk záloga.