Csak az tudja igazán átérezni az úgynevezett szabálytalan járműszerelvények jelentőségét, aki szorult már be egyik-másik mögé az M1-es, az M0-s vagy az M5-ös autópályán. Százhússzal robognak a többi jármű között, némelyiknek az ajtaját a szél csapkodja, pattognak a kerekek az úthibákon, és ha sávot váltanak, az ember azt várja, mikor indul meg a rakomány a platóról. A népnyelvben horrorkaravánnak nevezett szerelvények autókereskedők megrendelésére kelnek útra Nyugat-Európából és tartanak kelet felé. A mi útjainkon elsősorban román rendszámmal közlekednek, és öreg használt autókat visznek magukkal. Hogy miért nem szabályos trélereket használnak erre a célra, annak nyilvánvalóan takarékossági oka van. Aki hozott már Németországból használt autót, az tudja, hogy ez nem olcsó mulatság. (A leggazdaságosabbnak hirdetett szolgáltató kilométerenként száz forintot kér.)
Magyar Péterék uniós biztosjelöltje azonosul a gazdákat tönkretevő agrárstratégiával
A Tisza Párt elnöke el sem ment a néppárti agrárbiztos-jelölt bizottsági meghallgatására, hiszen korábban már bejelentette, hogy támogatja azt a tervet, aminek részeként megszüntetnék a mezőgazdasági termelők földalapú támogatását.