Hétfőtől helyreáll a BKK-nál a személyes ügyfélkiszolgálás

A Központi ügyfélszolgálat változatlan, míg az ügyfélközpontok egységesített nyitvatartással üzemelnek.

Munkatársunktól
2020. 05. 23. 10:35
Budapest, 2020. prilis 27. Textilmaszkot osztanak az utasoknak a Szll Klmn tri metrlllomson 2020. prilis 27-n. Ettl a naptl csak sllal, kendvel vagy maszkkal eltakart arccal szabad felszllni a fvrosi tmegkzlekeds jrataira, s gy lehet csak boltba menni s taxival utazni a koronavrus-jrvny terjedsnek megakadlyozsa rdekben. Az intzkeds nem vonatkozik a 6 ven aluli utasokra. A rendelkezs betartsnak elsegtse rdekben a Budapesti Kzlekedsi Kzpont (BKK) s a Fpolgrmesteri Hivatal tbb csompontban moshat s vasalhat textilmaszkot oszt az utazknak. MTI/Szigetvry Zsolt Fotó: Szigetváry Zsolt Forrás: MTI
VéleményhírlevélJobban mondva - heti véleményhírlevél - ahol a hét kiemelt témáihoz fűzött személyes gondolatok összeérnek, részletek itt.

A BKK Központi ügyfélszolgálata (1075 Budapest, Rumbach Sebestyén u. 19–21.) továbbá a BKK Ügyfélközpontok 2020. május 25-étől, hétfőtől ismét az ügyfelek rendelkezésére állnak. A Központi ügyfélszolgálat változatlan, míg az ügyfélközpontok egységesített 7.00 – 19.00 óra közötti nyitvatartással üzemelnek, figyelembe véve a közösségi közlekedésben még mindig tapasztalható jelentős forgalomcsökkenést. A Liszt Ferenc nemzetközi repülőtéren található két ügyfélszolgálati pont átmenetileg továbbra is zárva tart, újbóli nyitásuk a reptéri forgalom indulásától függ.

A BKK a személyes ügyfélkiszolgálás mellett fokozott figyelmet fordít – az ügyfelek és a dolgozók egészségének megőrzése érdekében – a járványügyi ajánlások betartására. Ennek megfelelően kötelező az orr és a száj eltakarása a 6 évnél idősebbek számára; az értékesítőhelyeken csak a nyitott pultok számával megegyező számú ügyfél tartózkodhat benn egyszerre; illetve biztosítják az ügyfeleink számára a kézfertőtlenítő szer használatát a bejáratnál. Javasolják ugyanakkor – lehetőség szerint – az érintésmentes fizetést.

Mint arról már korábban tájékoztatott a BKK, az ügyfélközpontok újranyitásától számított 5 munkanapon belül – azaz 2020. május 29-ig – van lehetősége a március 12-ét követően pótdíjazott utasoknak bérletük utólagos bemutatására. Az ügyfélközpontok újranyitásával visszaállt a helyszíni pótdíj esetében a pótdíjcsekkel egyidőben átadott tájékoztatón szereplő határidő, így a 2 munkanapon belüli megfizetéssel 8 ezer forintra mérsékelhető a 16 ezer forintos alappótdíj.

 

A téma legfrissebb hírei

Tovább az összes cikkhez chevron-right

Ne maradjon le a Magyar Nemzet legjobb írásairól, olvassa őket minden nap!

Google News
A legfrissebb hírekért kövess minket az Magyar Nemzet Google News oldalán is!

Címoldalról ajánljuk

Tovább az összes cikkhez chevron-right

Portfóliónk minőségi tartalmat jelent minden olvasó számára. Egyedülálló elérést, országos lefedettséget és változatos megjelenési lehetőséget biztosít. Folyamatosan keressük az új irányokat és fejlődési lehetőségeket. Ez jövőnk záloga.