A BKK Központi ügyfélszolgálata (1075 Budapest, Rumbach Sebestyén u. 19–21.) továbbá a BKK Ügyfélközpontok 2020. május 25-étől, hétfőtől ismét az ügyfelek rendelkezésére állnak. A Központi ügyfélszolgálat változatlan, míg az ügyfélközpontok egységesített 7.00 – 19.00 óra közötti nyitvatartással üzemelnek, figyelembe véve a közösségi közlekedésben még mindig tapasztalható jelentős forgalomcsökkenést. A Liszt Ferenc nemzetközi repülőtéren található két ügyfélszolgálati pont átmenetileg továbbra is zárva tart, újbóli nyitásuk a reptéri forgalom indulásától függ.
A BKK a személyes ügyfélkiszolgálás mellett fokozott figyelmet fordít – az ügyfelek és a dolgozók egészségének megőrzése érdekében – a járványügyi ajánlások betartására. Ennek megfelelően kötelező az orr és a száj eltakarása a 6 évnél idősebbek számára; az értékesítőhelyeken csak a nyitott pultok számával megegyező számú ügyfél tartózkodhat benn egyszerre; illetve biztosítják az ügyfeleink számára a kézfertőtlenítő szer használatát a bejáratnál. Javasolják ugyanakkor – lehetőség szerint – az érintésmentes fizetést.
Mint arról már korábban tájékoztatott a BKK, az ügyfélközpontok újranyitásától számított 5 munkanapon belül – azaz 2020. május 29-ig – van lehetősége a március 12-ét követően pótdíjazott utasoknak bérletük utólagos bemutatására. Az ügyfélközpontok újranyitásával visszaállt a helyszíni pótdíj esetében a pótdíjcsekkel egyidőben átadott tájékoztatón szereplő határidő, így a 2 munkanapon belüli megfizetéssel 8 ezer forintra mérsékelhető a 16 ezer forintos alappótdíj.