A Magyarországról autóval is elérhető országokat célozza személyes üzenetekkel a Magyar Turisztikai Ügynökség (MTÜ) a nemzetközi Budapest-kampánnyal párhuzamosan elindított, Magyarországot népszerűsítő kampányban 2020 nyarán.

Fotó: MTI/Faludi Imre
A Magyarországról autóval is elérhető országokat célozza személyes üzenetekkel a Magyar Turisztikai Ügynökség (MTÜ) a nemzetközi Budapest-kampánnyal párhuzamosan elindított, Magyarországot népszerűsítő kampányban 2020 nyarán.
– A koronavírus-járvány utáni felépülésben kiemelten fontos, hogy ne csak a belföldi turizmus induljon el újra, hanem a határok megnyitásával egy időben fokozatosan elkezdjenek visszatérni a külföldi utazók is. A július végéig tartó kampányidőszakban először Németországban, Ausztriában, Szlovákiában, Csehországban, Lengyelországban, Szerbiában és Romániában kezdi el a kommunikációt az MTÜ, elsősorban a digitális platformokat használva – közölte az állami szervezet. Így a Facebookon, YouTube-on rövid imázsfilmekkel és egyéb hirdetésekkel üzennek a közeli országok utazást tervező családjainak, baráti társaságainak.
A WOW Hungary országmárka alatt futó kampány célja, hogy felhívja a környező országokban élők figyelmét: a koronavírus járvány után Magyarország készen áll, hogy vendégül lássa őket. Azt üzenik a hazánk iránt érdeklődő turistáknak, hogy töltődjenek fel és szerezzenek új élményeket Magyarországon, hiszen az ország turisztikai kínálata rendkívül sokszínű, és könnyen elérhető az osztrákoknak, a lengyeleknek, a cseheknek, a szlovákoknak, a németeknek, a szerbeknek vagy a románoknak is.
Az ügynökség első alkalommal nemcsak saját nyelvükön szólítja meg az utazást tervezőket, ennek jegyében minden célországban más és más kisfilmekkel indítja el a kampányt, a különböző célcsoportoknak különböző üzeneteket megfogalmazva. A fiatalabb korosztály és a családosok számára az élményeket, a természet szépségét, a frissítő hullámokat, a kalandokat hangsúlyozzák, míg az idősebb korosztálynak a gyógyvizeket, a tájat és a különleges ízeket. Az ugyanakkor valamennyi filmben közös, hogy
felhívják a figyelmet Magyarország vízkincseire.
Az MTÜ jelzése szerint a kampány későbbi szakaszában, a digitális és közösségi platformok mellett bizonyos célpiacokon televíziós és közterületi hirdetésekben is megjelennek majd a WOW Hungary – Wellspring Of Wonders országmárka alá tartozó üzenetek, ezzel is tovább építve a kommunikációs platformot.
Dinamikusan nőtt a kiskereskedelmi forgalom áprilisban.
A kormány tovább dolgozik a magyar ipar fellendítésén.
A húsvéthatást leszámítva is jelentős a növekedés.
Az elmúlt években megháromszorozódtak a hazai ingatlanárak.
Eltűnt pásztói nőt keres a rendőrség
Most kiderül, Zelenszkijnek a fotel vagy a tűzszünet a fontosabb
Kiadták a figyelmeztetést: ne küldj több SMS-t, különben...
Végre Trump is megszólalt az orosz bombázók ukrán megsemmisítéséről
Eddig titkolta Törőcsik Franciska, most végre megmutatta: a rajongók szóhoz sem jutottak!
Egy vérfürdő után benyújtotta lemondását az ukrán szárazföldi erők parancsnoka
Orosz válasz: ballisztikus csapás Ukrajnára
Ezek az ételek jobban károsíthatják a májadat, mint az alkohol
Döbbenetes, mit vittek el Münchenből a PSG vandál szurkolói a BL-döntő után + videó
A Fradi megkezdte a bevásárlást a magyar játékosokból – Lisztes Krisztián is hazatérhet
Ukrajna légicsapása globális kockázatokat rejt
Eldőlt, Orbán Viktor lesz 2026 után is a miniszterelnök újabb négy évre
Dinamikusan nőtt a kiskereskedelmi forgalom áprilisban.
A kormány tovább dolgozik a magyar ipar fellendítésén.
A húsvéthatást leszámítva is jelentős a növekedés.
Az elmúlt években megháromszorozódtak a hazai ingatlanárak.
Portfóliónk minőségi tartalmat jelent minden olvasó számára. Egyedülálló elérést, országos lefedettséget és változatos megjelenési lehetőséget biztosít. Folyamatosan keressük az új irányokat és fejlődési lehetőségeket. Ez jövőnk záloga.