Megkezdődött hazánk nemzetközi turisztikai kampánya

Személyre szabott üzenetekkel indított nemzetközi kampányt a közeli országokban a Magyar Turisztikai Ügynökség, párhuzamosan a már futó, Budapestet népszerűsítő kampánnyal. 

2020. 06. 29. 12:12
Fotó: BachPekaryMate
VéleményhírlevélJobban mondva - heti véleményhírlevél - ahol a hét kiemelt témáihoz fűzött személyes gondolatok összeérnek, részletek itt.

A Magyarországról autóval is elérhető országokat célozza személyes üzenetekkel a Magyar Turisztikai Ügynökség (MTÜ) a nemzetközi Budapest-kampánnyal párhuzamosan elindított, Magyarországot népszerűsítő kampányban 2020 nyarán.

Kulcsfontosságú ágazat: a turizmus részaránya a teljes GDP-ből évek óta jelentős
Fotó: MTI/Faludi Imre

– A koronavírus-járvány utáni felépülésben kiemelten fontos, hogy ne csak a belföldi turizmus induljon el újra, hanem a határok megnyitásával egy időben fokozatosan elkezdjenek visszatérni a külföldi utazók is. A július végéig tartó kampányidőszakban először Németországban, Ausztriában, Szlovákiában, Csehországban, Lengyelországban, Szerbiában és Romániában kezdi el a kommunikációt az MTÜ, elsősorban a digitális platformokat használva – közölte az állami szervezet. Így a Facebookon, YouTube-on rövid imázsfilmekkel és egyéb hirdetésekkel üzennek a közeli országok utazást tervező családjainak, baráti társaságainak.

Wow Hungary!

A WOW Hungary országmárka alatt futó kampány célja, hogy felhívja a környező országokban élők figyelmét: a koronavírus járvány után Magyarország készen áll, hogy vendégül lássa őket. Azt üzenik a hazánk iránt érdeklődő turistáknak, hogy töltődjenek fel és szerezzenek új élményeket Magyarországon, hiszen az ország turisztikai kínálata rendkívül sokszínű, és könnyen elérhető az osztrákoknak, a lengyeleknek, a cseheknek, a szlovákoknak, a németeknek, a szerbeknek vagy a románoknak is.

Több kisfilm

Az ügynökség első alkalommal nemcsak saját nyelvükön szólítja meg az utazást tervezőket, ennek jegyében minden célországban más és más kisfilmekkel indítja el a kampányt, a különböző célcsoportoknak különböző üzeneteket megfogalmazva. A fiatalabb korosztály és a családosok számára az élményeket, a természet szépségét, a frissítő hullámokat, a kalandokat hangsúlyozzák, míg az idősebb korosztálynak a gyógyvizeket, a tájat és a különleges ízeket. Az ugyanakkor valamennyi filmben közös, hogy

felhívják a figyelmet Magyarország vízkincseire.

Fotó: Bach Máté

Az MTÜ jelzése szerint a kampány későbbi szakaszában, a digitális és közösségi platformok mellett bizonyos célpiacokon televíziós és közterületi hirdetésekben is megjelennek majd a WOW Hungary – Wellspring Of Wonders országmárka alá tartozó üzenetek, ezzel is tovább építve a kommunikációs platformot.

A téma legfrissebb hírei

Tovább az összes cikkhez chevron-right

Ne maradjon le a Magyar Nemzet legjobb írásairól, olvassa őket minden nap!

Címoldalról ajánljuk

Tovább az összes cikkhez chevron-right

Portfóliónk minőségi tartalmat jelent minden olvasó számára. Egyedülálló elérést, országos lefedettséget és változatos megjelenési lehetőséget biztosít. Folyamatosan keressük az új irányokat és fejlődési lehetőségeket. Ez jövőnk záloga.