A Magyarországról autóval is elérhető országokat célozza személyes üzenetekkel a Magyar Turisztikai Ügynökség (MTÜ) a nemzetközi Budapest-kampánnyal párhuzamosan elindított, Magyarországot népszerűsítő kampányban 2020 nyarán.

Fotó: MTI/Faludi Imre
A Magyarországról autóval is elérhető országokat célozza személyes üzenetekkel a Magyar Turisztikai Ügynökség (MTÜ) a nemzetközi Budapest-kampánnyal párhuzamosan elindított, Magyarországot népszerűsítő kampányban 2020 nyarán.
– A koronavírus-járvány utáni felépülésben kiemelten fontos, hogy ne csak a belföldi turizmus induljon el újra, hanem a határok megnyitásával egy időben fokozatosan elkezdjenek visszatérni a külföldi utazók is. A július végéig tartó kampányidőszakban először Németországban, Ausztriában, Szlovákiában, Csehországban, Lengyelországban, Szerbiában és Romániában kezdi el a kommunikációt az MTÜ, elsősorban a digitális platformokat használva – közölte az állami szervezet. Így a Facebookon, YouTube-on rövid imázsfilmekkel és egyéb hirdetésekkel üzennek a közeli országok utazást tervező családjainak, baráti társaságainak.
A WOW Hungary országmárka alatt futó kampány célja, hogy felhívja a környező országokban élők figyelmét: a koronavírus járvány után Magyarország készen áll, hogy vendégül lássa őket. Azt üzenik a hazánk iránt érdeklődő turistáknak, hogy töltődjenek fel és szerezzenek új élményeket Magyarországon, hiszen az ország turisztikai kínálata rendkívül sokszínű, és könnyen elérhető az osztrákoknak, a lengyeleknek, a cseheknek, a szlovákoknak, a németeknek, a szerbeknek vagy a románoknak is.
Az ügynökség első alkalommal nemcsak saját nyelvükön szólítja meg az utazást tervezőket, ennek jegyében minden célországban más és más kisfilmekkel indítja el a kampányt, a különböző célcsoportoknak különböző üzeneteket megfogalmazva. A fiatalabb korosztály és a családosok számára az élményeket, a természet szépségét, a frissítő hullámokat, a kalandokat hangsúlyozzák, míg az idősebb korosztálynak a gyógyvizeket, a tájat és a különleges ízeket. Az ugyanakkor valamennyi filmben közös, hogy
felhívják a figyelmet Magyarország vízkincseire.
Az MTÜ jelzése szerint a kampány későbbi szakaszában, a digitális és közösségi platformok mellett bizonyos célpiacokon televíziós és közterületi hirdetésekben is megjelennek majd a WOW Hungary – Wellspring Of Wonders országmárka alá tartozó üzenetek, ezzel is tovább építve a kommunikációs platformot.
A magyarok szívesen élnek a juttatások lehetőségével.
Új alternatíva született a nemzetközi szőlő- és borágazat számára.
A legtöbben a fővárosban és a fürdővárosokban pihentek.
Jó kis program.
Már ügyészségi ellenőrzés mellett zajlik a nyomozás Márki-Zay Péter főtérfelújítási botrányában
Van Gerwen nem lesz ott a vb-n, Littler még a rendező országba sem hajlandó belépni
Képes teszt: csak a zsenik találják meg mind a három négylevelű lóherét a képen
Szájer József: Magyar Péter arra a sorsra jut, mint a korábbi ellenzéki kihívók + videó
Csak a legokosabb 3 százalék ismeri ezeknek a szavaknak a jelentését
Magyar Péter támogatja, a kormányt pedig ismét támadja Korányi Dávid + videó
Rémálom az újbudai óvodában, a rendőrséghez fordulnak a szülők
Alfajor, a sütemény, aminek Ferenc pápa nem tudott ellenállni
Az UEFA újabb változtatásokat tervez, eltörölhetik a hosszabbítást is
Menczer Tamás: Melegszik a pite, Peti?
Dunai hajóbaleset: előkerült egy videó, ami mindent megváltoztathat a nyomozásban
Fenyegetéssel próbálja meg Magyar Péter eltussolni a bűncselekményt
A magyarok szívesen élnek a juttatások lehetőségével.
Új alternatíva született a nemzetközi szőlő- és borágazat számára.
A legtöbben a fővárosban és a fürdővárosokban pihentek.
Jó kis program.
Portfóliónk minőségi tartalmat jelent minden olvasó számára. Egyedülálló elérést, országos lefedettséget és változatos megjelenési lehetőséget biztosít. Folyamatosan keressük az új irányokat és fejlődési lehetőségeket. Ez jövőnk záloga.