A Magyarországról autóval is elérhető országokat célozza személyes üzenetekkel a Magyar Turisztikai Ügynökség (MTÜ) a nemzetközi Budapest-kampánnyal párhuzamosan elindított, Magyarországot népszerűsítő kampányban 2020 nyarán.

Fotó: MTI/Faludi Imre
A Magyarországról autóval is elérhető országokat célozza személyes üzenetekkel a Magyar Turisztikai Ügynökség (MTÜ) a nemzetközi Budapest-kampánnyal párhuzamosan elindított, Magyarországot népszerűsítő kampányban 2020 nyarán.
– A koronavírus-járvány utáni felépülésben kiemelten fontos, hogy ne csak a belföldi turizmus induljon el újra, hanem a határok megnyitásával egy időben fokozatosan elkezdjenek visszatérni a külföldi utazók is. A július végéig tartó kampányidőszakban először Németországban, Ausztriában, Szlovákiában, Csehországban, Lengyelországban, Szerbiában és Romániában kezdi el a kommunikációt az MTÜ, elsősorban a digitális platformokat használva – közölte az állami szervezet. Így a Facebookon, YouTube-on rövid imázsfilmekkel és egyéb hirdetésekkel üzennek a közeli országok utazást tervező családjainak, baráti társaságainak.
A WOW Hungary országmárka alatt futó kampány célja, hogy felhívja a környező országokban élők figyelmét: a koronavírus járvány után Magyarország készen áll, hogy vendégül lássa őket. Azt üzenik a hazánk iránt érdeklődő turistáknak, hogy töltődjenek fel és szerezzenek új élményeket Magyarországon, hiszen az ország turisztikai kínálata rendkívül sokszínű, és könnyen elérhető az osztrákoknak, a lengyeleknek, a cseheknek, a szlovákoknak, a németeknek, a szerbeknek vagy a románoknak is.
Az ügynökség első alkalommal nemcsak saját nyelvükön szólítja meg az utazást tervezőket, ennek jegyében minden célországban más és más kisfilmekkel indítja el a kampányt, a különböző célcsoportoknak különböző üzeneteket megfogalmazva. A fiatalabb korosztály és a családosok számára az élményeket, a természet szépségét, a frissítő hullámokat, a kalandokat hangsúlyozzák, míg az idősebb korosztálynak a gyógyvizeket, a tájat és a különleges ízeket. Az ugyanakkor valamennyi filmben közös, hogy
felhívják a figyelmet Magyarország vízkincseire.
Az MTÜ jelzése szerint a kampány későbbi szakaszában, a digitális és közösségi platformok mellett bizonyos célpiacokon televíziós és közterületi hirdetésekben is megjelennek majd a WOW Hungary – Wellspring Of Wonders országmárka alá tartozó üzenetek, ezzel is tovább építve a kommunikációs platformot.
Nem létezhet élelmiszerbiztonság hazai vetőmag nélkül.
A cél, hogy a magyarországi vállalkozások a fejlesztési forrásokat továbbra is a versenyképességük javítására fordíthassák.
Az éjjel Magyarországra érkezett a BYD legfőbb vezetője.
A magyarországi LNG-import kulcsa a horvát Krk szigetnél található állomás.
Záporokkal és erős széllel érkezik a hidegfront
A magyaroknak kedvező eredmények születtek a jégkorong-vb-n
Ha tej helyett ezt teszed a palacsintába, brutál finom lesz!
Az éjjel Magyarországra érkezett a BYD legfőbb vezetője, valami rendkívüli készül: ő fogadta a ferihegyi repülőtéren
Hűha, Németországban már Szoboszlai utódjáról írnak
Elszabadultak az indulatok Lengyelországban: ott tartunk, hogy már Orbánnal is riogatják az embereket
Böde Dániel kifakadt a játékvezetőre, a döntő után sietett berúgni + videó
Csütörtöki sportműsor: a csehek ellen játszunk a jégkorong-vb-n
Orbán Viktor rejtélyes posztot tett ki a Facebookra
A Liverpool szándékosan keresztbe tehet a távozó játékosának
Ez már nem játék: Bognár György udvari bolondnak nevezte Kubatov Gábort
Garantálja a derűt
Nem létezhet élelmiszerbiztonság hazai vetőmag nélkül.
A cél, hogy a magyarországi vállalkozások a fejlesztési forrásokat továbbra is a versenyképességük javítására fordíthassák.
Az éjjel Magyarországra érkezett a BYD legfőbb vezetője.
A magyarországi LNG-import kulcsa a horvát Krk szigetnél található állomás.
Portfóliónk minőségi tartalmat jelent minden olvasó számára. Egyedülálló elérést, országos lefedettséget és változatos megjelenési lehetőséget biztosít. Folyamatosan keressük az új irányokat és fejlődési lehetőségeket. Ez jövőnk záloga.