A főpolgármesteri hivatal hibájának levét issza Csepel

Ez azt jelenti, hogy jelentősen késhet a csepeli gerincút fejlesztése, amely a Budapesti mobilitási terv kiemelt jelentőségű feladata.

Forrás: vg.hu2020. 07. 20. 12:58
Fotó: VG / Darnay Katalin
VéleményhírlevélJobban mondva - heti véleményhírlevél - ahol a hét kiemelt témáihoz fűzött személyes gondolatok összeérnek, részletek itt.

Az Európai Bizottság a CEF (Európai Hálózatfinanszírozási Eszköz) közlekedési koordinációs bizottságának július 16-i ülésén nem javasolta CEF-támogatásra a Csepeli gerincút befejező ütemeinek teljes előkészítése a szükséges területszerzés megkezdésével című pályázatot, mégpedig nem elszámolhatóság, illetve nem támogathatóság okán – tudta meg a Világgazdaság.

Ez azt jelenti, hogy jelentősen késhet a csepeli gerincút fejlesztése (amely a Budapesti mobilitási terv kiemelt jelentőségű feladata), a csepeli lakosságnak így – a Posztógyár utca és az M0-s autóút közötti szakasz elkészültének csúszása miatt – még jó ideig együtt kell élnie a II. Rákóczi Ferenc út jelentős nehéztehergépjármű-forgalmával.

Éppen e helyzeten javított volna a most elkaszált projektjavaslat, ugyanis a gerincút további részeinek megépítésével megszűnt volna a tranzitforgalom a lakott területen.

A főpolgármesteri hivatal beruházási és projektmenedzsment főosztálya által benyújtott pályázat uniós elutasítása nem volt meglepő, mert a dokumentációt kitöltő fővárosi illetékesek elkövettek egy olyan fatális adminisztrációs hibát, amely miatt a pályázat formailag nem állta meg a helyét.

További részletek IDE KATTINTVA olvashatók.

 

A téma legfrissebb hírei

Tovább az összes cikkhez chevron-right

Ne maradjon le a Magyar Nemzet legjobb írásairól, olvassa őket minden nap!

Címoldalról ajánljuk

Tovább az összes cikkhez chevron-right

Portfóliónk minőségi tartalmat jelent minden olvasó számára. Egyedülálló elérést, országos lefedettséget és változatos megjelenési lehetőséget biztosít. Folyamatosan keressük az új irányokat és fejlődési lehetőségeket. Ez jövőnk záloga.