A jelenlegi 210-ről 250-re növelné magyarországi üzleteinek számát a következő években a Lidl Magyarország Bt. Az áruházlánc a legújabb diszkontját a fővárosi agglomerációban nyitja meg – közölte Lidl Magyarország igazgatóságának elnöke, Szlavikovics Zita a huszadik évforduló alkalmából rendezett tájékoztatón.
Nagy dobásra készül a Lidl idehaza, ha ezt meglépik, ők lehetnek a legnagyobbak
Hihetetlen.

A Világgazdaság beszámolt arról is, hogy Magyarországon a 100. és a 200. üzlet megnyitása között eltelt tizenöt év, és már azt is tudni lehet, mikor nyílik a 250. üzlet. Az ötödik logisztikai központjuk Kiskunfélegyházán épül, amit a tervek szerint 2026-ban adnak át.
Tíz év alatt több mint hatszorosára emelkedett az exportált termékek száma, és ma már 651 terméket értékesítenek a diszkontlánc külföldi áruházaiban. Az ügyvezető igazgató sikerük egyik kulcsaként a vonzó árakat említette, hangsúlyozva, hogy a Lidl-áruházakban a vevőknek harmincféle módon van lehetőségük a spórolásra.
További Gazdaság híreink
Kiemelték továbbá, hogy a Lidl magyar gazdaságra gyakorolt hatása is jelentős: a magyar beszállítók több mint 4500-féle terméket értékesítenek a diszkontláncnak, a rajtuk keresztül végbement export értéke pedig 338,2 millió euró volt tavaly.
Emlékeztettek továbbá, hogy a Lidl idehaza tizenkettő üzlet nyitásával indult 2004. november 18-án, ma már 210 üzletet üzemeltet, melyeket négy logisztikai központ szolgál ki, és minden fogyasztó ismeri – jellemezte röviden a diszkontlánc hazai történetét Szlavikovics Zita elnök.
A téma legfrissebb hírei
Tovább az összes cikkhez
Rekordösszeg kutatás-fejlesztésre – Európa innovációs élmezőnye a cél
A kormány az elmúlt tíz évben 71 kutatás-fejlesztési beruházáshoz nyújtott támogatást, összesen 374 milliárd forintos értékben.

Új stratégia mentén folytatja tevékenységét az MBH Bank az öngondoskodási piacon
A bankcsoport azon dolgozik, hogy megtalálja az új stratégiai irányoknak leginkább megfelelő együttműködési lehetőségeket a pénztári piacon.

Már az első két nap alapján kijelenthető, hogy jókora az érdeklődés a vállalkozói hitel iránt
Hétfő óta elérhető a Széchenyi-kártya-programban egységesen 3 százalékos fix kamattal kínált hét hiteltermék.

A globális mezőny elején áll hazánk ezen a területen
A kormány energetikai programjai beérnek.
Ne maradjon le a Magyar Nemzet legjobb írásairól, olvassa őket minden nap!
- Iratkozzon fel hírlevelünkre
- Csatlakozzon hozzánk Facebookon és Twitteren
- Kövesse csatornáinkat Instagrammon, Videán, YouTube-on és RSS-en
Címoldalról ajánljuk
Tovább az összes cikkhez
Rekordösszeg kutatás-fejlesztésre – Európa innovációs élmezőnye a cél
A kormány az elmúlt tíz évben 71 kutatás-fejlesztési beruházáshoz nyújtott támogatást, összesen 374 milliárd forintos értékben.

Új stratégia mentén folytatja tevékenységét az MBH Bank az öngondoskodási piacon
A bankcsoport azon dolgozik, hogy megtalálja az új stratégiai irányoknak leginkább megfelelő együttműködési lehetőségeket a pénztári piacon.

Már az első két nap alapján kijelenthető, hogy jókora az érdeklődés a vállalkozói hitel iránt
Hétfő óta elérhető a Széchenyi-kártya-programban egységesen 3 százalékos fix kamattal kínált hét hiteltermék.

A globális mezőny elején áll hazánk ezen a területen
A kormány energetikai programjai beérnek.