A munkahelyi kávé minősége a legfontosabb, nem az ára

A munkavállalók fele ingyen kávézhat a munkahelyén, sokan ennek ellenére mégis maguk szerzik be az élénkítő italt.

Magyar Nemzet
2021. 10. 03. 14:00
Gyula, 2011. november 6. Egy cssze presszkv a Szzves Cukrszdban. MTI/Bizomnyosi: Lehotka Lszl *************************** Kedves Felhasznl! Az n ltal most kivlasztott fnykp nem kpezi az MTI fotkiadsnak s archvumnak szerves rszt. A kp tartalmrt s a szvegrt a fot ksztje vllalja a felelssget. Fotó: Lehotka László
Vélemény hírlevélJobban mondva- heti vélemény hírlevél - ahol a hét kiemelt témáihoz füzött személyes gondolatok összeérnek, részletek itt.

Minden második dolgozó munkanapját meghatározzák a kávézási szokásai, így a munkahelyi kávézás kérdése is létfontosságú. A Costa Coffee és a GKI Digital munkahelyi kávézási szokásokról készített felméréséből kiderül, hogy 

a munkahelyen kávézók fele a munkáltatójától ingyenes juttatásként kapja a kávét, bár ezt a lehetőséget csak 41 százalékuk használja ki.

A többiek inkább a saját ízlésviláguknak és minőségi elvárásaiknak megfelelő kávét részesítik előnyben, és ezért hajlandók akár saját költségen is fedezni a beszerzését.

Ahol nem ingyenes az élénkítő ital, ott a legtöbben otthonról viszik be az alapanyagot, vagy a munkatársak összedobják a kávé árát, és maguknak főzik. Csak minden tizedik munkavállaló készíti el otthon a napi adagját és viszi el a termoszban.

A felmérés eredménye egyértelművé teszi: a jó munkahelyi kávé fontos munkavállalói elvárás lett, amit a munkáltatóknak ajánlott figyelembe venniük, hiszen ez nagyban hozzájárul a munkavállalói jóléthez.

Borítókép: MTI/Lehotka László

A téma legfrissebb hírei

Tovább az összes cikkhez chevron-right

Ne maradjon le a Magyar Nemzet legjobb írásairól, olvassa őket minden nap!

Címoldalról ajánljuk

Tovább az összes cikkhez chevron-right

Portfóliónk minőségi tartalmat jelent minden olvasó számára. Egyedülálló elérést, országos lefedettséget és változatos megjelenési lehetőséget biztosít. Folyamatosan keressük az új irányokat és fejlődési lehetőségeket. Ez jövőnk záloga.