Elsősorban az egyetemistákat és a középiskolásokat célozza a Stabilo Lounge Group által megálmodott és kivitelezett őszi kampánya, amelyben az egyik legnépszerűbb hazai formáció, a Valmar duó új dala és videóklipje is megszületik.
„A kreatív médiaeszközök, platformok használata specifikus, jelen esetben középiskolásokból, főiskolásokból álló célcsoportnál kifejezetten fontos. A Z generáció és a náluk is fiatalabb korosztály a videóközpontú felületeket részesítik előnyben, releváns és inkluzív tartalmakat várnak el, amelyek szórakoztatnak, edukálnak és inspirálnak.”
Ezenkívül szeretik, ha a márkák egyedi élményben részesítik őket, elvárják, hogy a brand legyen átlátható, őszinte és a márkához kapcsolódó influencerek is hitelesen szólítsák meg őket.
– A TikTok Hashtag Challenge-dzsel, kreatív kihívásokkal összekötött, a fiatalok körében népszerű zenei előadók bevonására építő kampány egy mindezeknek megfelelő műfaj, ahol valóban bevonhatjuk és használatra ösztönözhetjük őket. Ez a megoldás lehetőséget ad arra, hogy a célcsoport saját nyelvén interpretálja az üzenetünket, amiről úgy gondoljuk, hogy sokkal erősebb engagementet teremthet – mondta el Hidvégi Krisztina, a Lounge Group médiaigazgatója a VG cikkében.