Célegyenesben az M100-as gyorsforgalmi út előkészületei

Emellett az M10-es gyorsforgalmi út előkészületei is előrehaladott állapotban vannak.

2024. 08. 27. 19:31
M100-as autóút
Forrás: Facebook/Erős Gábor
VéleményhírlevélJobban mondva - heti véleményhírlevél - ahol a hét kiemelt témáihoz fűzött személyes gondolatok összeérnek, részletek itt.

Szükségünk van az M100-as gyorsforgalmi útra a budakörnyéki agglomerációban – jelentette ki Menczer Tamás. A Fidesz–KDNP kommunikációs igazgatója a közösségi oldalán az is jelezte, hogy azért dolgoznak, hogy az M100-as megépüljön, és, hogy az M10-esről sem mondanak le.

Menczer Tamás Vitályos Eszterrel, Erős Gáborral és Tessely Zoltánnal közösen tárgyalt Lázár János, építési és közlekedési miniszterrel az M100-as gyorsforgalmi autóút (Bicske–M1 autópálya–Esztergom közötti szakasz) és az M10-es gyorsforgalmi út megépítésével kapcsolatban – írja a kommunikációs igazgató.

Lázár János ígéretet tett arra, hogy az M100-as autóút – amely már építési engedéllyel rendelkezik – kivitelezésére 

még az idén feltételes közbeszerzési eljárást írnak ki,

és ezzel párhuzamosan megkezdik a 10-es számú főutat tehermentesítő elkerülő út, az M10-es (Budapest-Kesztölc közötti szakasz, 2×2 sávos autóút) gyorsforgalmi út tervezését is – emelte ki Menczer Tamás.

Az a célunk, hogy a térségben élők közlekedése könnyebbé váljon!

– hangsúlyozta.

Mi azért dolgozunk, hogy legyen jobb vidéken élni, hogy a vidéki emberek kiszámíthatóbb és élhetőbb körülmények között éljék a mindennapjaikat.

 – hangsúlyozta Lázár János a megbeszéléssel kapcsolatban a közösségi oldalán. Hozzátette: ennek érdekében a Fidesz-kormány stratégiai célként határozta meg, hogy minden megyei jogú városba 2×2 sávos gyorsforgalmi úton lehessen eljutni.

Mára csak három ilyen város maradt, és most Esztergomon van a sor.

– emelte ki az építési és közlekedési miniszter.

Az M100-as, amely az M1-es autópályát kötné össze 32,3 kilométer hosszon Esztergommal a legkomplexebb az összes hasonló projekt közül. Az útépítés nehézségét és magas költségeit mindennél jobban szemlélteti, hogy Magyarországon ritkán szükséges műszaki megoldásokra, így három alagútra és több völgyhídra is szükség lesz a kivitelezés során – ismertette Lázár János.

Borítókép: Illusztráció (Fotó: Facebook/Erős Gábor )

A téma legfrissebb hírei

Tovább az összes cikkhez chevron-right

Ne maradjon le a Magyar Nemzet legjobb írásairól, olvassa őket minden nap!

Címoldalról ajánljuk

Tovább az összes cikkhez chevron-right

Portfóliónk minőségi tartalmat jelent minden olvasó számára. Egyedülálló elérést, országos lefedettséget és változatos megjelenési lehetőséget biztosít. Folyamatosan keressük az új irányokat és fejlődési lehetőségeket. Ez jövőnk záloga.