Itt a szeptember, ami az iskolakezdés után már az időjáráson is meglátszik, és van itt még valami: folytatódnak az útfelújítások a hazai utakon. A Magyar Koncessziós és Infrastruktúra-fejlesztő (MKIF) tájékoztatása szerint a következő hetekben az M3-as mellett már az M1-es és az M7-es autópálya több szakaszán is forgalmi korlátozások lesznek – írja a Világgazdaság.
Szinte minden autópályán érheti egy kis bosszankodás a most kezdődő útfelújítások miatt
Erősítse meg a lelkét.
Az M1-es és az M7-es mellett az M70-es, M8-as és M3-as több szakaszán lesznek szintrehozási munkálatok, így az M7-esen a Balaton irányában Martonvásár térségében is lesznek majd munkagépek, emiatt a hétvégén a csomópont is zárva lesz. A vállalat hároméves programja szerint 2025-re a főpálya 43 százaléka újul meg, idén húsz százalékát tervezik befejezni.
Az idén a legtöbb felújítást az M3-ason végzik el, a tervek szerint nagyjából egy év múlva, jövő szeptemberben fejezik be a szintrehozási munkálatokat, ez pedig azért fontos, mert legkésőbb 2025 őszén el kell indulnia az M1-es autópálya bővítésének, amellyel egy tízéves fejlesztési folyamat veszi kezdetét jövőre. Közben az Origó a cikkében emlékeztet, az MKIF által üzemeltetett 1237 kilométer hazai gyorsforgalmi út 43 százalékát, azaz 538 kilométert fejlesztenek.
Tavaly a teljes főpálya 19 százaléka újult meg, ami azt jelenti, hogy 3,6 millió négyzetméteren cserélték a régi, tönkrement burkolatot új aszfaltra. Bizonyos helyeken a mélyebb szerkezeti részeket is javítani kellett.
Felidézik, az elvégzett burkolatcsere négyötöde az M7, M3, M1 autópályákon történt, csak ezeken az autópályákon 2,8 millió négyzetméteren dolgoztak. Ezek mellett felújítottak 106 hidat és felüljárót, 140 pihenőben immár szelektíven gyűjtik a szemetet.
További Gazdaság híreink
A téma legfrissebb hírei
Tovább az összes cikkhezA globális gazdaság hálójában
Az energiaválságból semmit nem éreztek a Távol-Keleten, az ázsiai cégek élnek az előnnyel.
Ennyi volt, csődgondnokság alá kerül a vállalat, amely a világ legtragikusabb sorsú hajóját gyártotta
A fedélzeten tartózkodó 2223 ember közül 1517-en vesztették életüket.
Vizsgálódik még egy kicsit a versenyhivatal a Spar háza táján
2020-ban arra jutottak, hogy a Spar jogsértő beszerzői gyakorlatot alakított ki, valamint visszaélt jelentős piaci erejével.
Úgy terítették a hamis Gucci és Valentino táskákat ebben a budapesti üzletben, mintha eredetiek lennének + videó
Csak sokkal olcsóbban.
Ne maradjon le a Magyar Nemzet legjobb írásairól, olvassa őket minden nap!
- Iratkozzon fel hírlevelünkre
- Csatlakozzon hozzánk Facebookon és Twitteren
- Kövesse csatornáinkat Instagrammon, Videán, YouTube-on és RSS-en
Szalay-Bobrovniczky Kristóf: Elég a kisstílű hazudozásból!
Az okos német lány
8 dolog, amit tilos beleírni az önéletrajzba
Most lett végleg elege a honvédelmi miniszternek Magyar Péterből
3 csillagjegy, akinek a leginkább szüksége van az őrangyalára
Kenterbe verik Olaf Scholzékat hazai pályán
Mutatom, hogy kell ezt csinálni!
Ezt imádni fogod: mától te is találkozhatsz Emilyvel a Lidlben
Ittas vezetésen kapták, magyar olimpiai bajnok lenne a koreaiak sztárja
Óráról órára egyre nagyobb a katasztrófa + videó
Magyar Péter hazug narratíváját építgette az ATV, csúnyán beégették magukat
Boris megbillentette a Balatont
Címoldalról ajánljuk
Tovább az összes cikkhezA globális gazdaság hálójában
Az energiaválságból semmit nem éreztek a Távol-Keleten, az ázsiai cégek élnek az előnnyel.
Ennyi volt, csődgondnokság alá kerül a vállalat, amely a világ legtragikusabb sorsú hajóját gyártotta
A fedélzeten tartózkodó 2223 ember közül 1517-en vesztették életüket.
Vizsgálódik még egy kicsit a versenyhivatal a Spar háza táján
2020-ban arra jutottak, hogy a Spar jogsértő beszerzői gyakorlatot alakított ki, valamint visszaélt jelentős piaci erejével.
Úgy terítették a hamis Gucci és Valentino táskákat ebben a budapesti üzletben, mintha eredetiek lennének + videó
Csak sokkal olcsóbban.