Hiába az előfizetés, reklám akkor is lesz az egyik legnagyobb streaming szolgáltatónál

A Netflixhez hasonlóan január 29-től az Amazon Prime is reklámokkal tűzdeli tele tartalmait, ezt a döntést pedig azzal indokolták, hogy csak így tudják garantálni, hogy a jövőben is olyan grandiózus tartalmakat készítsenek, mint eddig– számolt be az ügyről az Index.

Forrás: Index2023. 12. 27. 13:00
null
Vélemény hírlevélJobban mondva- heti vélemény hírlevél - ahol a hét kiemelt témáihoz füzött személyes gondolatok összeérnek, részletek itt.

Bár idehaza még a Netflix legolcsóbb előfizetési szintje is reklámmentes, külföldön már hónapok óta különböző hirdetéseket jelenít meg a felhasználóknak a streaming szolgáltató, hogy növeljék a bevételüket. Persze dönthetünk úgy, hogy nem szeretnénk reklámokat látni, ekkor azonban már az eleve kifejezetten magas havi díjnál is többet kell fizetni. 

Hasonló lépésre szánta el magát a hazánkban még nem annyira népszerű Amazon Prime Video is, bár a cég szerint még így is jóval kevesebb reklámmal találkozik az előfizető, mint a lineáris televíziózás során. 

Az érintett előfizetőket a napokban már tájékoztatni is kezdte az Amazon: az előfizetés összege nem változik, 

azonban külföldön további havi három dollárért cserébe lehetőséget adnak arra, hogy továbbra is reklámmentesen élvezhessék a tartalmaikat.

 

Borítókép: A Prime Video sem lesz reklámmentes januártól (Forrás: Shutterstock)

 

 

A téma legfrissebb hírei

Tovább az összes cikkhez chevron-right

Ne maradjon le a Magyar Nemzet legjobb írásairól, olvassa őket minden nap!

Címoldalról ajánljuk

Tovább az összes cikkhez chevron-right

Portfóliónk minőségi tartalmat jelent minden olvasó számára. Egyedülálló elérést, országos lefedettséget és változatos megjelenési lehetőséget biztosít. Folyamatosan keressük az új irányokat és fejlődési lehetőségeket. Ez jövőnk záloga.