Bár idehaza még a Netflix legolcsóbb előfizetési szintje is reklámmentes, külföldön már hónapok óta különböző hirdetéseket jelenít meg a felhasználóknak a streaming szolgáltató, hogy növeljék a bevételüket. Persze dönthetünk úgy, hogy nem szeretnénk reklámokat látni, ekkor azonban már az eleve kifejezetten magas havi díjnál is többet kell fizetni.
Hasonló lépésre szánta el magát a hazánkban még nem annyira népszerű Amazon Prime Video is, bár a cég szerint még így is jóval kevesebb reklámmal találkozik az előfizető, mint a lineáris televíziózás során.
Az érintett előfizetőket a napokban már tájékoztatni is kezdte az Amazon: az előfizetés összege nem változik,
azonban külföldön további havi három dollárért cserébe lehetőséget adnak arra, hogy továbbra is reklámmentesen élvezhessék a tartalmaikat.
Borítókép: A Prime Video sem lesz reklámmentes januártól (Forrás: Shutterstock)