Nem akármilyen eseményre rendez reklámfilmet Martin Scorsese

Az Egyesült Államok történetének harminc legnézettebb műsorából 29-et a Super Bowlok tesznek ki, a sportág jellegéből adódóan pedig rengeteg a játékmegszakítás, amiből következik a számtalan eladható reklámhely. Egy magára csak kicsit is adó óriáscég külön készít erre az alkalomra egyet, amelyekben gyakran tűnnek fel világsztárok, a kamera előtt és mögött is.

Forrás: Media Future2024. 01. 25. 8:30
VéleményhírlevélJobban mondva - heti véleményhírlevél - ahol a hét kiemelt témáihoz fűzött személyes gondolatok összeérnek, részletek itt.

Ridley Scott minden idők egyik legjobb Super Bowl-gyöngyszeméért felelős (1984, Apple), de David Fincher, Zack Snyder, Gore Verbinski, Clint Eastwood és a Coen testvérek is alkottak már maradandót ebben a kategóriában. Ehhez a prominens társasághoz csatlakozik idén Martin Scorsese rendezőlegenda, aki 2024-ben becsúszó szereléssel még az Oscart is elhappolhatja az Oppenheimert jegyző Christopher Nolantől. A filmes szakember már feltűnt egy Super Bowl-os reklámban, 2020-ban a Coca Cola nyerte meg magának szereplőként. 

A terjengős mozifilmek 81 éves koronázatlan királya a szoftverekkel foglalkozó Squarespace cégnek rendez,

amely alkalmazta már Zendayát, Winona Rydert, Adam Drivert, Keanu Reevest és John Malkovichot. 

Nem csak a produkció elkészítése költséges, hiszen a világ legdrágább reklámidejét veszik meg ekkor a hirdetők. Fél percért körülbelül hétmillió dollárt kérnek a csatornák, de ez sem riaszt el senkit: a CBS már novemberben bejelentette, hogy szinte az összes hely elkelt, de ebben sincsen semmi meglepő.

Borítókép: Martin Scorsese rendező (Forrás: New Yorker)

 

A téma legfrissebb hírei

Tovább az összes cikkhez chevron-right

Ne maradjon le a Magyar Nemzet legjobb írásairól, olvassa őket minden nap!

Google News
A legfrissebb hírekért kövess minket az Magyar Nemzet Google News oldalán is!

Címoldalról ajánljuk

Tovább az összes cikkhez chevron-right

Portfóliónk minőségi tartalmat jelent minden olvasó számára. Egyedülálló elérést, országos lefedettséget és változatos megjelenési lehetőséget biztosít. Folyamatosan keressük az új irányokat és fejlődési lehetőségeket. Ez jövőnk záloga.