Ledényi Attila, az EDGE művészeti ügynökség igazgatója szerint az MTK Budapest nyitottsága és a művészetben rejlő különleges lehetőségek felismerése teremtette meg az alkalmat arra, hogy a kortárs művészet sajátos eszközrendszere révén az ügynökség által kialakított koncepció szerinti művészeti tartalmak komplex módon járuljanak hozzá az MTK Sportpark egyedi karakterének kialakításához. Majoros Áron Zsolt nagyszabású köztéri szobrának és Kiss Bence Ádám beltéri design megoldásainak köszönhetően a sportpark és környezete a városarculatot is formáló egyedülálló helyszínként várja majd a látogatókat.

Az MTK Sportpark különlegességei
A komplexum főbejárata előtt felállított, a talapzattal együtt összesen öt méter magas, gyöngyszórt rozsdamentes acélból készült szobor Majoros Áron Zsolt alkotása. Címe Altius (a latin szó magyar jelentése „Magasabbra!”), amely az olimpiai mozgalom jelmondatára utal: Citius, altius, fortius (Gyorsabban, magasabbra, erősebben!). Majoros Áron Zsolt a hazai képzőművészeti élet elismert és népszerű szereplője, mintegy két évtizedes alkotótevékenységének sikerességét köztéri szobrai mellett egyéni és csoportos kiállítások sora példázza, munkái számos hazai és külföldi művészeti gyűjteményben megtalálhatók. Egy, a Junior Prima díjjal is kitüntetett alkotó munkásságát jól ismerő művészeti író szerint
Majoros finoman stilizáló, de mindvégig organikus plasztikájának szellemi középpontjában az emberi lélek egyszer magát felfedő, máskor elbújó, talán soha nem materializálható illékonysága áll
Ledényi Attila úgy véli, részben ezért is esett rá a választás, ugyanis az MTK Sportpark bejárata elé szánt alkotással szembeni elvárás az egyesület és az épület szellemiségének megjelenítése, a fiatalság, az egészség, a bátorság, a lelkesedés és a győzelem iránti vágy emelkedettségének megformálása volt.
A szobor teste apró korongokból áll, amelyek finoman íveltek, lencseszerűek, így a térből kiemelkedő nőalak egyszerre erőteljes és szinte áttetszően könnyed. A mű hátoldala nyitott, az alak héjszerűsége a fizikai és a szellemi lét közötti átmenetre, átjárásra utal.
A szobrászművész megfogalmazásában „a női test arányrendszere finomságának, kecsességének és líraiságának köszönhetően az épület előtti letisztult geometrikus térbe annak szinte szerves ellenpontjaként került a szobor, amelynek környezete ezáltal humánusabbá és szerethetőbbé válik”.

Az épület belső tereiben alkalmazott designmegoldások kapcsán Ledényi Attila a DBE Furniture kortárs iparművészeti stúdió közreműködését méltatta. A stúdiót Kiss Bence Ádám alapította azzal a céllal, hogy új dimenziókat nyisson a bútortervezésben és a belsőépítészeti burkolatok világában.
Az anyaghasználatában és formavilágában az ipari esztétikát és a természeti formák organikus szépségét ötvöző DBE a világon elsőként hozott létre habosított alumíniumból bútorkollekciót, olyan anyagból, amely korábban leginkább a repülőgépiparban vagy speciális mérnöki területeken volt jelen, a lakberendezésben nem.
Az MTK Sportpark belső tereibe és a recepciós pult mögé épített falfelületek az MTK arculatának elemeit felidéző egyedülálló látványelemek, a habosított alumínium különleges struktúrája, lyukacsos felületének megismételhetetlen mintázata az adott helyiségekben sajátos fényjátékot és térélményt teremt. Az itt látható installáció ma Magyarország legnagyobb, egybefüggő felületű, habosított alumíniumból készült kortárs iparművészeti alkotása.