Döbbenten értesültek a UPC Direct előfizetői december végén, hogy 16 csatornáról le kell mondaniuk a jövőben, mivel a szolgáltató nem állapodott meg a Discovery-csoporttal, így egyebek mellett a teljes Discovery-paletta (a Eurosport csatornákkal együtt) kikerült a forgalmazási körből. A Facebookot január 4. után árasztották el igazán a dühös kommentek, hogy „az egész család a Discovery csatornákat nézi” vagy, hogy a felhasználó a tenisz grand slameket és a téli sportokat szereti, így kevéssé érdekli, hogy a bekerülő tizennégy új csatorna között négy sport is lesz, mivel azok nem közvetítik a kívánt eseményeket. A hozzászólások szinte egybehangzóan követelik, hogy a UPC Direct állapodjon meg ismét a Discovery-csoporttal, többen pedig jelezték, hogy felmondják az előfizetésüket. Erre a UPC Direct úgy reagált, már októberben értesítette ügyfeleit, hogy a jövőben garantált és nem garantált csatornákra osztja kínálatát, ahol az utóbbit bármikor egyoldalúan megváltoztathatja. Amely ügyfélnek ez nem tetszett, annak akkor 45 napja volt felmondani a szolgáltatást, most viszont már közel 120 ezer forint a hűségidő felmondása.
Marokkó: több mint egy egyszerű konyha
Az arab ország páratlanul érdekes gasztronómiája olyan élményt nyújt az oda ellátogatóknak, amit soha nem felejtenek el