Aztán megnyugodott, amikor kiguglizta a helyet, s kiderült, hogy nem Krízis, hanem Krizia, s hogy a Mozsár utca sincs olyan nagyon messze. S ment aztán Rezeda Kázmér, nyári délidőben, végig a Mozsár utcán, s kiderült, hogy ott van az Operett „hátamöge”, s egy csilingelő női hang gyakorolt éppen, hogyaszongya „Mauzi! Te tiszta hófehér kisegér, kisegér, cincogjuk át, cincicin, cincicin, az éjszakát, hopp, dododó!”, és Rezeda Kázmér eltöprengett kicsit régi mániáján, az operetten, ami a Monarchia kizárólagos tulajdona, mint Amerikáé a musical, s vajon a néplélekből következik-e, hogy miközben omlik ránk a világunk, s szalad ki alólunk a haza, s eltűnik mindenünk, aközben mi beugrunk a nagybőgőbe, hogy ott összefussunk Hajmási Péter és Hajmási Pál urakkal...